01.12.2017, 16:09

Олексій Абасов: ми завжди докладаємо максимум зусиль, щоб реалізувати унікальний проект

Ідеолог проекту з ребрендингу Mercure Kyiv Congress Hotel Олексій Акимович Абасов вважає, що цей комплекс стане новим флагманом у мережі AccorHotels, до якої входять готелі під брендом Mercure. 

«Ми провели глибокий аналіз інвестиційної привабливості ринку готельних послуг України, і побачили, що навіть Києві відчуває дефіцит професійних конгрес-готелів. Це відкриває величезний потенціал для проектів у форматі конгрес, які у багатьох країнах користуються великим попитом не тільки серед бізнес-клієнтів, але й туристів», - розповідає Абасов.<

Ребрендинг Mercure Kyiv Congress Hotel буде завершено до початку 2018 року. Номерний фонд відремонтовано та оснащено, готель підключено до каналів продажу, а конгрес-центр площею майже 5 тис кв м готовий для організації подій.

Олексій Абасов говорить, що для готелю головною темою дизайну було обрано кінематограф. «Останніми роками бренд Mercure прийняв за основу розвитку гасло «People and Place», згідно з яким кожен готель мережі повинен мати свій індивідуальний образ та стиль. Наприклад, у Ризі, у центрі міста знаходиться Mercure Riga Centre. Він розташований в будівлі 1901 року, що створена за проектом відомого латиського архітектора Костянтина Пекшенса. А головною темою дизайну готелю є історія книги і музики, а також національних латвійських музичних інструментів», – говорить бізнесмен. Більше інформації про Олексія Абасова на сайті http://gordonua.com/ukr/news/business/-oleksij-abasov-dopomig-ukrajinskij-komandi-potrapiti-na-chempionat-jevropi-201116.html

Для Mercure Kyiv Congress Hotel тема кінематографу була обрана не випадково. Неподалік від готелю знаходиться кіностудія ім.О.Довженка, де було знято безліч відомих фільмів. Це й наштовхнуло кураторів проекту на ідею пов’язати концепцію готелю з кіно.

«Наприклад, тематика рецепшену й другого поверху занурює гостей до сюжету легендарного фільму режисера Дзиги Вертова «Людина з фотоапаратом». Він, доречі, також був знятий на кіностудії Довженка. Вважається, що цей фільм започаткував історію документального кіно, й він входить у топ-10 кращих кінострічок усіх часів», – розповідає Олексій Абасов. Новий поверх конгрес-центру пов’язаний із фільмом «Тіні забутих предків». На його стінах відтворено фрагменти та сюжетні лінії цієї стрічки. А на іншому поверсі будуть відтворені історії відомих світових режисерів таких як Федерико Фелліні, Мартин Скорсезе, Стенлі Кубрик. До того ж, їх прізвища отримають зали конгрес-центру.

Олексій Абасов підкреслює, що група Wisher Enterprise, яка за договором франчайзингу з AccorHotels займається ребредингом Mercure Kyiv Congress Hotel, завжди вкладає усі сили, досвід і знання, щоб реалізувати насправді хороший проект. І не тільки з точки зору комерції та отримання прибутку. «До того ж, у нас вже є успішний досвід втілення в життя проектів конгрес-напряму з сучасними і актуальними рішеннями, а також сильна команда, яка зможе підтримувати високі стандарти і новації бренду Mercure. Наприклад, останню нагороду наша компанія отримала за готель Pullman Riga Old Town. Його було визнано кращим проектом Прибалтики вже через рік після того, як він почав свою роботу. Тому сподіваюся, що через рік Mercure Kyiv Congress продемонструє не гірші результати», – говорить куратор ребрендингу.

Теги новостей: 
Рубрика - Правозащитник: