20.05.2013, 13:09

Читайте новини для веб-дизайнерів, щоб не допускати ці помилки

Ольга Станішевська | Все новости автора

Компанія, котра не має свого представництва у глобальній мережі, у сучасному світі викликає щонайменше здивування. Якими б не були розміри та амбіції підприємства, мати свій сайт зараз так само природно, як і можливість сплатити послуги або товар підприємства за допомогою платіжного терміналу або здійснення оплати за допомогою безготівкового розрахунку.

Замовляючи власний інтернет-сайт та не в повному обсязі розуміючи потреби та погляди потенційною цільової аудиторії, у якості кінцевого результату замовник отримує ресурс, що не відповідає сучасним вимогам, але за дуже привабливу ціну.
Несучасний сайт не виконую функції та не в змозі забезпечити відмінну конверсію. Читати новини для веб-дизайнерів важливо і власникам компаній, що планують замовлення сайту.<

Що треба знати, щоб попередити виникнення подобної ситуації?

Читайте періодично новини веб-розробки, щоб своєчасно враховувати популярні тенденції, якщо ви вже маєте представництво у мережі Інтернет. Якщо ви лише розмірковуєте над розміщенням замовлення на розробку сайту, тоді ознайомтесь із найпоширенішими помилками, котрі не найкращим чином відображаються на репутації компанії.

Будьте уважні, обираючи фон, на якому буде розміщена інформація. Орієнтуйтесь на психологію кольорів та при бажанні, робіть акценти яскравими кольорами, відмовившись від кольорів на фоні, котрий на дає можливості спокійно ознайомлюватись із текстом. Прочитав журнал для вебмайстрів, можна дізнатися більше про ці аспекти.

Зважено використовуйте флеш-технології. Якщо є потреба продемонструвати за допомогою флеш діяльність, вдихнути життя у сайт, запропонуйте читачам вибір – текстову версію ресурсу або флеш-версію. Це охарактеризує компанію з кращого боку.

Обережно використовуйте музичний супровід. Велика помилка – нав’язувати користувачеві свої музичні сподобання, якими б вони не були. Розміщуючи музичний супровід, віддавайте перевагу нетривалим композиціям та надайте користувачам можливість відключити музику на власним бажанням.

Дозвольте користувачах самостійно вирішувати, на які ресурси їм оформлювати підписку. Це не відверне потенційних читачів від сайту. Посилання на групи у соціальних мережах можна зробити досить помітними, але не нав’язливими, веб-дизайн це дозволяє.

Розміщуйте контактну інформацію на окремих сторінках, забезпечивши вільний доступ користувачам. Мапа сайту повинна бути складена таким чином, щоб відвідувач мав можливість за секунду знайти сторінку з контактами та знайти всі контакти компанії у одному місці.

Теги новостей: 
Рубрика - Правозащитник: