Повідомлення ДПІ у м.Лисичанську

Коло послуг поширюється
   «Сервісне обслуговування суб’єктів бізнесу є пріоритетним завданням у роботі ДПІ у м. Лисичанську. Про необхідність функціонування такого сервісу свідчить постійне зростання кількості наданих у Центрі обслуговування адміністративних, консультаційних, інформаційних та інших послуг, необхідних для ведення бізнесу», - про це разповіла Світлана Володимирівна Віблая, начальник відділу IT та обліку платників.<

З початку 2013 року 62% всіх наданих у Центрі обслуговування платників податків м. Лисичанська послуг, стосувались податкової звітності. Видача реєстраційних номерів облікової картки платника податків, довідок та дозвільних документів складає – 38% та 10% послуг стосувались роз’яснень щодо сплати податку на прибуток, ПДВ, оподаткування фізосіб.
Завдяки сервісам Міністерства доходів і зборів платники податків можуть оперативно та безкоштовно отримати довідки, дозволи та свідоцтва. Так, з початку 2013 року, в сервісному центрі видано 1954 реєстраційних номера облікової картки платника податків, прийнято 648 - Форми 1-ДР, 976 – заяв Форми 5-ДР, видано 2781 довідку про доходи та 340 довідок про види діяльності. Тількі за півроку у Центрі обслуговування платників податків м. Лисичанська видано 200 свідоцтв єдиного податку та зареєстровано 240 книг обліку доходів та витрат. Загалом перелік таких адмінпослуг містить 55 найменувань та затверджений відповідним наказом міністерства.
«Залишається незмінним наше розуміння суті податкового сервісу: мінімізація документообігу; простота та зручність процедур реєстрації, сплати податків, які дають змогу обслуговувати платників дистаційно; зменшення часу на адміністрування платежів та інші формальності», - відзначила Світлана Віблая.
Інформаційно–комунікаційний сектор ДПІ у м. Лисичанську ГУ Міндоходів у Луганській області
 
Часу для запровадження РРО ще достатньо
   На сьогодні у Лисичанську використовується 261 касовий апарат: юридичними особами, які здіснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зареєстровано 80 реєстраторів розрахункових операцій (РРО); ще 181 – приватними підприємцями. З початку року до системи зберігання і збору данних від РРО вже підключено 124 реєстратора, що складае 47,5 % від загальної кількости зареєстрованих РРО.
«Запровадження в Україні електронної звітності з РРО відповідає світовим тенденціям у розвинутих країнах. Ця система повинна працювати та адекватно контролювати доходи українського бізнесу. Тим паче, що для підприємців вона забезпечить зменшення кількості перевірок», - з цього почала розмову про внесені зміни до терміну настання відповідальності за неподання електронної звітності з РРО Ірина Філімонова - заступник начальника ДПІ у м. Лисичанську ГУ Міндоходів у Луганській області..
Згідно із Законом України № 357-VII, фінансова відповідальність настає з 1 січня 2014 року. До цього часу за неподання електронної звітності платників, які використовують касові апарати, не штрафуватимуть. Також нагадуємо, що 8 липня поточного року затверджено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій. У Державному реєстрі, на сьогодні, знаходиться 53 моделі касової техніки, що відповідають сучасним вимогам та забезпечують передачу контрольно – звітної інформації до органів доходів і зборів. Перелік моделей реєстраторів розрахункових операцій, дозволених до використання, розміщено на порталі Міндоходів.
Відповідно до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, який затверджено наказом Міндоходів № 249 від 08.07.2013р. всі РРО, які не будуть оснащені модемами, будуть вилучені із Держреєстру з 01.10.2013р., оскільки вони не забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів ДПС відповідно до вимог, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 08.10.2012р. № 1057 «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій».
«Шановні підприємці! Не чекайте останього дня, приведить свою касову техніку у відповідність з вимогами чинних нормативно – правових актів», - зауважила Ірина Філімонова.
Інформаційно–комунікаційний сектор ДПІ у м. Лисичанську ГУ Міндоходів у Луганській області
 
Налоговая отчетность в электронном виде 
  С целью комфортного обслуживания и недопущения очередей при приеме отчетов по единому взносу на общеобязательное государственное социальное страхование сотрудники налоговой инспекции в г. Лисичанске призывают всех налогоплательщиков сдавать отчеты в электронном виде. Сдача отчетности в электронном виде предоставляет вам ряд преимуществ:
- экономия времени плательщиков налогов, а также их средств на приобретение бланков отчетных документов;
- отчетность, отправленная электронной почтой через сеть Интернет с применением усиленных сертификатов электронной цифровой подписи, не требует дублирования на бумажных носителях;
- избежание траты времени в очередях по приему отчетности;
- гарантия автоматической проверки подготовленных документов на присутствие арифметических ошибок и описок;
- оперативность обработки полученной информации в налоговой инспекции.
Информационно-коммуникационный сектор ГНИ в г. Лисичанске ГУ Миндоходов в Луганской области
 

Теги новостей: 
Рубрика - Правозащитник: