24.01.2018, 08:33

Олексій Акимович Абасов: "класичні" готелі вже не приваблюють сучасних ділових людей

Дарья Фетисова | Все новости автора

facebook google+ tweeter live rss

Відома компанія Wisher Enterprise з генеральним менеджером Олексієм Абасовим активно сприяла відкриттю готелів в українській столиці (Mercure Kyiv Congress Hotel) і Ризі (бренди Іbis, Mercure і Pullman). У кожен проект фірма вкладає увесь свій досвід. Так, Mercure Kyiv Congress Hotel приваблює, як бізнес-клієнтів, які приїздять до Києва по важливих справах, так і туристів, які хочуть гарно відпочити після екскурсій.

Олексій Акимович Абасов (на знімку) розповідає, що сьогодні готельний бізнес зазнає значних змін, а його майбутнє за багатофункціональними об’єктами. Мається на увазі, що готелі повинні пропонувати не лише номери для короткострокового перебування гостей, але й площі для проживання і проведення семінарів або конференцій. Людина повинна отримати не лише гарну кімнату для відпочинку і, наприклад, SPA-процедури, але й мати можливість орендувати повноцінний офіс для роботи.

Абасов Олексій Акимович вневнений, що класичні готелі вже не приваблюють сучасних ділових людей. Їм потрібне креативно-інтелектуальне місце для роботи та відпочинку. За словами генерального менеджера Wisher Enterprise у майбутньому найбільша кількість клієнтів буде у готелях формату "конгрес". Окрім звичних послуг, там з'являться професійні конгрес-холи, ресторани та виставкові центри.

Олексій Акимович Абасов говорить, що такий підхід вирішить багато проблем. Люди зможуть жити і працювати в одному приміщенні, їм не потрібно буде стояти в пробках, щоб дістатися до офісу.

"В цьому і суть share-економіки, що базується на тому, що люди будуть жити, працювати і відпочивати в одному і тому ж місці", - підкреслює менеджер компанії Олексій Абасов.

Так, повертаючись до Mercure Kyiv Congress Hotel, що працює в Києві, хочеться відзначити, що даний готель є успішним проектом нового формату, реалізованого Wisher Enterprise спільно з AccorHotels. Він розташований на території ТРК (торгівельно-розважальний комплекс), тому гості мають можливість організувати своє дозвілля, так би мовити, не виходячи з дому.

"Звичайно, нам ще досить далеко до того рівня, на якому реалізуються подібні проекти в інших країнах. Але це неминучий тренд, до якого Україна теж приєдналася", - говорить представник компанії Олексій Акимович Абасов.

Олексій Акимович підкреслює, що поняття «зірковості» готелів поступово відходить на другий план. Рівень проектів буде оцінюватися за наявністю інфраструктури та за якістю надаваних гостям послуг і сервісів.

Теги новостей: 
Рубрика - Правозащитник: 
Комментировать
Цитировать
facebook google+ tweeter live rss