22.11.2020, 07:42

Зрушилося з мертвої точки: Прийнято стратегічне рішення про будівництво залізничної гілки на Луганщині

Принято стратегическое решение о строительстве ж/д ветки на Луганщине

Народні депутати дали "зелене світло" для будівництва нової залізничної гілки в Луганській області, яка з'єднає підконтрольну Україні частину Луганщини із загальною мережею української залізниці. Північні райони області зараз відрізані від основної мережі "Укрзалізниці".

Мета проекту - розвиток залізничної інфраструктури для соціально-економічного розвитку Луганської області. Про це йдеться на сторінці "Луганщина. Наш край" у Facebook, повідомляє Час Пік.

Парламентський Комітет з питань транспорту та інфраструктури на своєму засіданні 18 листопада рекомендував Верховній Раді України прийняти за основу проект постанови №4145 "Про звернення до КМУ щодо налагодження залізничного сполучення північних районів Луганської області із загальною мережею української залізниці".

Народний депутат України від партії "Наш край" Олександр Сухов підтримав проект постанови, в результаті чого прийнятий за основу пункт 2 даної постанови в такій редакції:

- Кабінету Міністрів України при підготовці проекту закону Про Державний бюджет України на 2021 передбачити видатки на фінансування виконання передпроектних та проектних робіт зі створення проектної документації на будівництво, зазначене у пункті 1 цієї постанови.

Постановою, зокрема, передбачено будівництво та фінансування за рахунок державного бюджету залізничної лінії, яка з'єднає залізничну колію "Кондрашівська-Нова - Лантратівка" та "Попасна - Сватове - Куп'янськ".

Постанова матиме дуже важливе значення для економічного розвитку Луганщини, оскільки нею, зокрема, передбачено звернутися до Кабміну з вимогою забезпечити будівництво та фінансування залізничної лінії за рахунок держбюджету.

Як сказано в пояснювальній записці до проекту постанови, на підконтрольній Україні території в Луганській області зараз проходить тільки одна залізнична магістраль "Попасна-Сватове-Куп'янськ", яка пов'язана з загальнодержавною залізничною мережею. Водночас залізнична гілка "Кіндрашівська-Нова-Лантратівка" довжиною 250 км, що проходить північними районами області, не має сполучення з іншими областями, оскільки з одного боку направлена до РФ, а з іншого - веде на тимчасово окуповану територію.

Внаслідок такої ситуації східні і північні райони області залишилися без залізничного сполучення з рештою території держави, сільгоспвиробники змушені користуватися послугами автомобільного транспорту, що призводить з одного боку до істотного збільшення собівартості продукції, з іншого - до передчасного руйнування мережі автомобільних доріг.

Також це унеможливлює доставку залізничним транспортом вугілля на Луганську ТЕС у місті Щастя, яка є єдиним виробником електроенергії на підконтрольній території в Луганській області.

Нагадаємо, з Лисичанська курсуватиме ще один поїзд, вже відомий розклад і доступні квитки. Після тривалої перерви відновлює рух потяг сполученням "Хмельницький-Лисичанськ".

Читайте також:

"Де були рятувальники, поки горіли будинки?": У ДБР назвали нову причину масштабних пожеж на Луганщині

На Донбасі відновлюють покинуте житло: хто може отримати ключі від нової квартири

Читайте последние новости Украины и мира в своем смартфоне в приложении Час Пик