23.12.2020, 18:03

"Vodafone Україна" запускає онлайн-клініку "Здорро"

Марина Началова | Все новости автора
Vodafone Украина

Оператор мобільного зв'язку "Vodafone Україна" спільно з компанією Вotkin.pro, яка спеціалізується на телемедичних консультаціях, запустили smart-клініку "Здорро".

Цілісна екосистема телемедичних сервісів, створена на базі Здорро, розширить можливості сучасної медицини за допомогою штучного інтелекту, IoT і Big Data аналітики, заявили в прес-службі "Vodafone Україна", передає Час Пік.

"Пандемія очікувано підстібнула інтерес до телемедицини з боку пацієнтів і лікарів. У 2020 року на платформі Вotkin.pro проведено більше 30 тисяч онлайн консультацій, а лікарська база збільшилася на 174% в порівнянні з 2019 роком", - розповів професор Владислав Гринь, керівник телемедичної платформи Вotkin.pro.

На сьогоднішній день smart-клініка "Здорро" має в своєму розпорядженні найбільшу в Україні базу лікарів, які консультують віддалено. Прийом ведуть понад 1100 фахівців, і їх число постійно зростає. Клієнти мають можливість вибрати лікаря зі 130 медичних спеціальностей. Додатковим критерієм, який допомагає клієнтам зробити вибір, є рейтинг фахівця, який залежить від стажу лікаря і вченого ступеня: серед фахівців клініки багато практикуючих кандидатів і докторів медичних наук.

"Наші партнери накопичили багатий досвід в застосуванні телемедицини. Велика кількість лікарів довіряють і регулярно використовують телемедичні платформи для спілкування з пацієнтами. Наше завдання - створити на базі smart-клініки "Здорро" перше в Україні повноцінне рішення, яке об'єднає телемедицину і напрацювання Vodafone в сфері BigData аналітики, IoT-сервісів і застосуванні штучного інтелекту", - зазначив Євген Чорний, керівник відділу з розвитку інноваційних продуктів "Vodafone Україна".

Smart-клініка "Здорро" пропонує не тільки розмову з лікарем за допомогою сучасних засобів зв'язку. Це майданчик для повноцінних медичних консультацій зі зручним інтерфейсом, яка дає можливість:

  • відкрити особистий кабінет пацієнта, в якому буде фіксуватися історія звернень та результати консультацій;
  • знайти і вибрати лікаря за фахом, рейтингом та відгуками;
  • записатися на прийом у зручний час;
  • отримати он-лайн консультацію в текстовому або відео форматі з висновками лікаря;
  • запросити другу думку у профільних фахівців.

"Здорро" надає разові медичні консультації. Наступним етапом стане підключення онлайн-аптек, лабораторій та чат-бота з елементами штучного інтелекту, який допоможе клієнтам самостійно моніторити стан свого здоров'я і, в разі необхідності, звертатися за медичною консультацією. Також, на основі даних, отриманих протягом перших місяців роботи клініки, будуть сформовані пакетні пропозиції, що враховують найбільш затребувані послуги.

Детальніше дізнатися про клініку і пройти реєстрацію можна на сайті ]]>Здорро]]>.

Нагадаємо, "Vodafone Україна" з 21 грудня почав обслуговувати абонентів з додатком "Дія".

Читайте последние новости Украины и мира в своем смартфоне в приложении Час Пик

Теги новостей: