23.02.2021, 11:08

"Енера Схід" оновила особисті кабінети споживачів: як тепер ними користуватися

Марина Началова | Все новости автора
енера схід

Споживачам електроенергії Луганської області варто знати, що ТОВ «ЕНЕРА СХІД» оновила особисті кабінети, які відтепер функціонують на платформі E-svitlo.

Про це повідомили на сторінці «ЕНЕРА СХІД» у Фейсбуці, передає Час Пік.

Як зазначається, нова платформа E-svitlo забезпечує поліпшену роботу сервісу та надає розширені можливості для подальшого покращення. В порівнянні зі старим веб-сервісом, новий має низку беззаперечних плюсів: спрощена процедура реєстрації, зручність користування в сумі з підвищеною швидкодією, покращений дизайн та розширений функціонал.

Вдосконалений веб-сервіс можна знайти як на сайті «ЕНЕРА СХІД», так і незалежно – скориставшись для переходу цим ]]>прямим посиланням]]>.

Функції

В оновленому особистому кабінеті побутового споживача доступні такі функції:

  • перегляд персональної інформації;
  • ведення декількох особових рахунків;
  • перегляд даних про лічильник та внесення показів;
  • доступ до інформації щодо обсягів і графіку споживання електроенергії;
  • завантаження і друк рахунків;
  • проведення оплати за електричну енергію, контроль розрахунків;
  • звернення до кол-центру ЕНЕРА СХІД.

Як увійти?

Всі, хто мав особисті кабінети на сайті «ЕНЕРА СХІД» – не повинні знову реєструватись. Усі створені акаунти перенесені автоматично. Однак, при вході до особистого кабінету необхідно буде скористатися кнопкою «Забули пароль/Зміна пароля». Ще як варіант – можна вказати електронну пошту, яка використовувалась для реєстрації в «старому» особистому кабінеті (там, де треба ввести логін).

Варто звернути увагу, що тепер логін – це електронна пошта споживача; ввійти в систему Е-Svitlo за допомогою старих даних не вдасться.

І для тих, хто вже має особистий кабінет ЕНЕРА СХІД, і для тих, хто тільки зібрався зареєструватися, корисним буде ознайомитися з короткою ]]>Інструкцією для користувача]]> (в форматі PDF) – посилання для її завантаження знаходиться на сайті «Е-Svitlo» ліворуч згори. В Інструкції можна знайти відповіді на більшість питань, що можуть виникнути.

У разі виникнення проблем в роботі електронного кабінету, консультацію можна отримати, звернувшись до технічної підтримки сайту «Е-Svitlo» (в нижньому правому кутку).

Малоймовірно, але про всяк випадок: якщо користувач виявить, що не всі його особові рахунки (що були збережені в акаунті раніше) відтворились коректно під час автоматичного переносу даних до системи E-svitlo – потрібно буде повторити додавання потрібних рахунків.

Як створити акаунт?

Реєстрація споживача в системі E-svitlo відбувається через електрону пошту. Для створення нового користувача потрібно перейти на сторінку веб-сервісу та натиснути праворуч оранжеву кнопку «Реєстрація».

З’явиться нова сторінка, на якій потрібно:

  • заповнити поля ім'я та прізвище;
  • в поле «логін» ввести адресу електронної пошти (буде використовуватися для входу в систему та для підтвердження реєстрації);
  • ввести номер мобільного телефону;
  • придумати та ввести особистий пароль для входу (мінімум 8 символів);
  • підтвердити пароль (повторити);
  • підтвердити згоду (див. «Детальніше»);
  • натиснути внизу на синю кнопку «Реєстрація».

Активація

Після завершення реєстрації на електронну пошту споживача прийде лист з посиланням для активації. Потрібно клікнути на посилання у тексті листа для завершення реєстрації у кабінеті.

Читайте последние новости Украины и мира в своем смартфоне в приложении Час Пик