09.03.2021, 09:36

"Де можна посмажити крильця?": В "Укрзалізниці" назвали найсмішніші запитання від пасажирів

Ольга Романец | Все новости автора
УЗ

Протягом року в контакт-центр "Укрзалізниці" надходить майже півмільйона дзвінків. Втім іноді пасажири звертаються в довідкову службу компанії з вельми незвичайними запитами.

В "Укрзалізниці" опублікували добірку найдивніших питань, які надходили від пасажирів протягом 2020 року, передає Час Пік.

За інформацією перевізника, за рік до контакт-центру "Укрзалізниці" надійшло близько 410 тисяч дзвінків.

"За рік ми отримуємо приблизно 410 тисяч дзвінків в контакт-центр і ще втричі більше запитів до інформаційних віконців, столу довідок і сервісних центрів", - йдеться в повідомленні компанії.

Пасажири запитували:

  • "Чи можна у вас вибанитися?";
  • "Чи можна у вас залишити дитинку, поки ми погуляємо?";
  • "Прийшов до вас в сервісний центр полагодити телефон, кому здати?";
  • "Де у вас можна посмажити крильця? У мене з собою".

В "Укрзалізниці" жартома запропонували користувачам голосувати в коментарях за найбільш геніальне питання зі списку.

За рік ми отримуємо приблизно 410 тисяч дзвінків до контакт-центру і ще втричі більше запитів до інформаційних...

Опубликовано ]]>Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia]]> ]]>Четверг, 4 марта 2021 г.]]>

Читайте последние новости Украины и мира в своем смартфоне в приложении Час Пик

Теги новостей: