Xpeng почав тестувати функцію City NGP
Китайська автомобільна компанія Xpeng оголосила початок тестування функції City NGP, яка є спрощеною версією автопілота. Це майже повноцінний електронний автопілот, який може взяти на себе безліч завдань, з якими раніше міг впоратися лише водій автомобіля. Як відзначають представники Xpeng та експерти Автопро, City NGP створювався як міський автопілот – система не призначена для роботи на магістралях.
Конкуренція з Tesla
City NGP тестуватимуть на преміальній версії седана P5 у місті Гуанчжоу, що на півдні Китаю. Тут також знаходиться штаб-квартира компанії. У тестуванні новинки можуть взяти участь рядові власники P5 із Гуанчжоу. Сама функція анонсувала ще минулого року, коли Xpeng завершив роботу над системою допомоги водієві Xpilot 3.5. Китайська компанія впроваджує автопілот у свої автомобілі поступово, приділяючи багато часу тестуванню та підвищенню безпеки електронної системи. Чарльз Чжан, віцепрезидент Xpeng, зазначає, що пілотна версія City NGP наближає автомобілі компанії до "повної автономії у місті". Ось кілька функцій такого автопілота:
- Дотримання відстані між учасниками дорожнього руху;
- Безпечний обгін та перебудова;
- Обхід перешкод чи різке гальмування;
- Підтримка припустимої швидкості на міських дорогах.
За словами Чжана, розширення функцій автономного водіння має зробити китайські автомобілі більш привабливими для пересічних споживачів. Віцепрезидент порівнює City NGP із системою Tesla FSD (розробка компанії Tesla), яка має схожі функції. При цьому тестування американського автопілота виявило в ньому низку серйозних недоліків. Поки що FSD продовжує тестуватись у США. Тим часом китайський Xpeng вступив у технологічну гонку зі своїм американським конкурентом та низкою інших компаній. Аналогічні системи автономного водіння вже розробляються китайськими Baidu, Nio та Jidu. Слабким місцем китайська компанія є їхня залежність від іноземної електроніки.
Нагадуємо, що уряд США заборонив компанії Nvidia, розробнику систем на чіпі та графічних процесорів, постачати до Китаю деякі види продуктів. У Xpeng повідомили, що компанія використовує чіпи ШІ в цивільному секторі, тому вона та інші китайські автовиробники не зіткнуться з американськими санкціями. У разі успішного тестування City NGP він має з'явитись у багатьох новинках китайського бренду. У Xpeng вже говорять про те, що майбутній позашляховик G9 гарантовано отримає цю систему.
Читайте последние новости Украины и мира в своем смартфоне в приложении Час Пик. |