15.11.2013, 14:53

Запитання - відповідь. Податкова відповідає на питання громадян

Підстави для анулювання ліцензії на торгівлю тютюном

ЗАПИТАННЯ: Які підстави анулювання ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами ?<

ВІДПОВІДЬ: Відповідно до статті 15 Закону України від 19.12.1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» ліцензія на роздрібну торгівлю тютюновими виробами анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження на підставі: заяви суб’єкта господарювання; рішення про скасування державної реєстрації суб’єкта господарювання; несплати чергового платежу за ліцензію протягом 30 календарних днів від моменту призупинення ліцензії; рішення суду про встановлення факту незаконного використання суб’єктом господарювання марок акцизного збору (стосовно імпортерів); рішення суду про встановлення факту торгівлі суб’єктом господарювання алкогольними напоями або тютюновими виробами без марок акцизного збору; рішення суду про встановлення факту переміщення суб’єктом господарювання алкогольних напоїв або тютюнових виробів поза митним контролем; порушення вимог статті 153 цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях. Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб’єктом господарювання письмового розпорядження про її анулювання.

 

Якщо податок на нерухоме майно вже сплачено

ЗАПИТАННЯ: Що робити, якщо у поточному році вже сплачено податок на нерухоме майно?

ВІДПОВІДЬ: Згідно із Законом України від 04.07.2013р. № 403-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо об’єктів нерухомості», власники об’єктів житлової нерухомості, які підлягають оподаткуванню, сплачуватимуть податок за 2013 рік у наступному – 2014 році.

Для зручності платників законом переглянуто розміри житлової нерухомості, на яку нараховуватиметься пільга. Так, не сплачуватимуть податок власники квартир, якщо їх загальна житлова площа не перевищує 120 кв.м. Для власників будинків «пільгова площа» визначена у розмірі 250 кв.м., знову ж таки незалежно від того, якою кількістю будинків володіє особа. Якщо у власника є і квартира, і будинок загальною площею до 370 кв.м, він також не сплачуватиме податок на нерухомість.

Якщо ж площа нерухомості перевищуватиме зазначені пільгові метри, то платити податок доведеться лише за ті квадратні метри, які перевищують визначений розмір. Ставки податку будуть диференційовані.

Громадяни, які вже сплатили податок у поточному році, можуть повернути сплачені кошти. Для цього їм потрібно звернутися із заявою до податкової інспекції (територіального органу Міндоходів). Разом з цим, сплачені в поточному році кошти, за згодою платника, можуть бути зараховані у сплату податку в 2014 році.

 

Використовування печатки при здійсненні підприємницької діяльності

ЗАПИТАННЯ: Чи обов’язково використовувати печатку при здійсненні підприємницької діяльності?

ВІДПОВІДЬ: Фізичні особи – підприємці, у тому числі платники єдиного податку, рішення про використання печатки приймають самостійно в залежності від специфіки діяльності. Нормативно-правові акти з питань оподаткування не передбачають обов’язку платника податків повідомляти органи Міндоходів про отримання або знищення печатки. Господарський кодекс України, яким визначено особливості статусу громадянина як суб’єкта господарювання, не містить вимог щодо обов’язкової наявності печатки у суб’єкта господарювання (стаття 128 Господарського кодексу України від 16.01.2003 року № 436-IV).

 

Державна податкова інспекція у м. Лисичанську ГУ Міндоходів у Луганської області

Ответы на вопросы: