14.01.2023, 10:07

Як просувати інтернет-магазин?

Ольга Станішевська | Все новости автора

 

Електронна комерція все ще є надзвичайно динамічно розвивається галуззю, і все більше і більше підприємців помічають сенс мати власний інтернет-магазин. Однак сам факт його існування не приносить ніякої користі. Навіть якщо у вас є найкращі продукти під сонцем, ваш сайт повинні помітити одержувачі. Важливим елементом у цьому випадку виявляються знання про просування сайтів в Інтернеті.

Позиціонування 

Позиціонування настільки важливе, що воно не повинно бути альтернативою для вибору - якщо ви хочете запустити інтернет-магазин, який приваблює клієнтів і приносить реальні прибутки, вам потрібно оптимізувати свій веб-сайт і, таким чином, покращити його позицію в результатах пошуку Google. Однак позиціонування, як набір процесів для кращих органічних результатів і більшої конверсії, включає багато різних дій. Метою, звичайно, є просування інтернет-магазину шляхом покращення відвідуваності сайту та кращих позицій у Google.

Перед початком будь-яких заходів з просування інтернет-магазину за допомогою позиціонування замовте SEO-аудит в спеціалізованому агентстві. Чому це так важливо? Завдяки аудиту ви дізнаєтесь про сильні та слабкі сторони свого сайту, що допоможе визначити стратегію його оптимізації та позиціонування.

Ефективне позиціонування може сприяти швидкому збільшенню кількості відвідувачів вашого сайту. Однак така дія має відбуватися паралельно з її оптимізацією для користувача. Без достатньо високого коефіцієнта конверсії доходу немає. Йдеться не лише про рекламу інтернет-магазину чи підвищення його впізнаваності. Потрібно спонукати одержувача вибрати пропозицію.

Які переваги позиціонування?

  • Це відносно дешево. На відміну від платних стратегій (реклама інтернет-магазину в  Google Ads, реклама у Facebook), тут немає додаткових витрат на проведення самої кампанії. Ви оплачуєте тільки роботу людей зі спеціалізованої агенції. Звичайно, ви можете зробити це самостійно , але без відповідних знань і часу ефект може виявитися зворотним.
  • Деякі дії виконуються один раз, а потім ви бачите постійні ефекти. Це, наприклад, створення оптимального макета інтернет-магазину, правильне розташування категорій, створення правильної структури URL-адрес (на відміну від платних кампаній, наприклад, Google Ads, де позитивний ефект триває лише тоді, коли за них платять).
  • Розміщення цікавого та корисного контенту є додатковою розкруткою інтернет-магазину, яка додатково залучає користувачів.
  • Деякі одержувачі не люблять натискати на рекламу, і висока позиція в результатах пошуку полегшить їх отримання.

 

Теги новостей: 
Рубрика - Правозащитник: