"Мобілізація та тарифний тиск": "звільнений" Луганськ опинився на межі транспортного колапсу
У тимчасово окупованому Луганську громадський транспорт переживає кризу: на маршрути виходить лише близько третини водіїв від необхідної кількості.
Про це повідомляє Центр національного спротиву , передає Час Пік.
Решту, як повідомляють місцеві джерела, ще на початку повномасштабного вторгнення примусово мобілізували до лав російської армії. Попри численні обіцянки окупаційної адміністрації, проблему з нестачею працівників досі не вирішено — місту катастрофічно бракує близько 300 водіїв для стабільної роботи громадського транспорту.
Масова мобілізація на фронт призвела до того, що громадський транспорт у Луганську опинився фактично паралізованим. Міські маршрути працюють із великими перебоями, автобуси часто не з'являються за графіком, а пасажири змушені чекати транспорт по кілька годин або шукати інші способи пересування. Жителі міста обурені ситуацією, яка не лише ускладнює щоденні поїздки, а й створює проблеми для тих, хто змушений добиратися на роботу або в лікарні.
На тлі транспортної кризи окупаційна адміністрація планує підвищити тарифи на проїзд. Офіційно це рішення обґрунтовують необхідністю покращити якість перевезень та частково компенсувати витрати на обслуговування зношеного автопарку. Однак місцеві мешканці скептично ставляться до таких обіцянок. Вони вважають, що підвищення вартості проїзду не допоможе вирішити головну проблему — тотальний брак водіїв, яких фактично забрали на війну.
Окрім нестачі персоналу, місто також потерпає від зношеності транспорту. Багато автобусів і тролейбусів давно не проходили технічне обслуговування, що призводить до частих поломок і аварій на лінії. В результаті, навіть ті маршрути, які ще функціонують, не можуть гарантувати безперебійних перевезень.
Місцеві жителі відкрито висловлюють невдоволення в соціальних мережах та намагаються звертатися до окупаційної влади зі скаргами. Втім, більшість людей розуміє, що реальних змін очікувати не варто. Окупаційна адміністрація не лише ігнорує потреби міста, а й продовжує мобілізацію, що посилює кадровий дефіцит. Багато хто боїться, що чергове підвищення тарифів стане ще одним тягарем для й без того складного життя в окупації, без жодних покращень у транспортній сфері.
Таким чином, мобілізація, що позбавила місто водіїв, та економічна політика окупаційної адміністрації перетворили громадський транспорт Луганська на суцільний хаос. Поки що перспектив для вирішення цієї проблеми на горизонті не видно, а мешканці вимушені шукати альтернативні способи виживання у складних умовах окупації.
Читайте також:
Ще 16 квартир: окупанти опублікували список "безгоспного" житла у Луганську
Читайте последние новости Украины и мира в своем смартфоне в приложении Час Пик. |