Monobank запускає власну лінійку кормів для котів: підтримка тварин і новий етап у розвитку бренду
Monobank, український банк, який відомий своєю інноваційністю та неординарними підходами до маркетингу, оголосив про запуск власної лінійки кормів для котів. Тепер його клієнти можуть купувати не тільки фінансові продукти, але й подбати про своїх улюбленців, обираючи корм зі смаком курки або риби.
Про це повідомив співзасновник банку Олег Гороховський, передає Час Пік.
Співзасновник банку Олег Гороховський поділився цією новиною через соціальні мережі, написавши: "Цей день настав! Monobank зробив свій власний корм для котів!".
За словами Гороховського, корм пройшов попереднє тестування на котах, що засвідчило його якість і безпечність.
Причиною для запуску такої продукції стало бажання бренду поглибити свій імідж, спираючись на символ банку – білого кота. Цей образ вже давно став невід’ємною частиною рекламних кампаній Monobank, що й дало ідею для розширення асортименту банку на ринок товарів для тварин.
На цей час корми будуть доступні лише в одній з мереж українських супермаркетів. Ціна упаковки складає 14 гривень, що робить продукт доступним для широкої аудиторії. Важливою особливістю є те, що частина коштів від продажу кожної упаковки буде направлена на благодійність. Одна гривня з кожної купленої пачки корму перераховується до фонду UAnimals, організації, що з початком повномасштабної війни займається порятунком тварин із зон бойових дій.
Такий крок від Monobank став логічним продовженням його філософії — допомагати не тільки своїм клієнтам, а й підтримувати важливі соціальні ініціативи, включаючи захист прав тварин. Цей крок також демонструє готовність бренду виходити за межі фінансових послуг і активніше брати участь у вирішенні соціальних питань.
Читайте також:
Мокрий сніг та дощі: синоптик назвала дату, з якої в Україні зіпсується погода
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк. |