30.03.2021, 21:09

Як організувати тематичний корпоратив

Ольга Станішевська | Всі новини автора

Мабуть, найяскравішим, незвичайним і незабутнім святом є той, в якому всі присутні на урочистості беруть активну участь. Але за однієї умови: гості повинні дійсно хотіти стати частиною цієї радісної події й мати величезне бажання взяти участь у ньому. Але найчастіше подібний формат сприймається «на ура», саме тому тематичні корпоративи сьогодні стають дедалі популярнішими.

Коли потрібен тематичний корпоратив?

Якщо всі ідеї та задумки здаються вам нудними, рутинними та банальними, і ви хочете здивувати співробітників чимось екстраординарним, щоб вони ще довго могли обговорювати наслідки яскравої події, тоді неодмінно варто влаштувати тематичну вечірку. Подібний захід відкриє перед вами величезна кількість можливостей. Адже це не просто традиційні посиденьки за святковим столом, які давно всім набридли. Звичайно, можна влаштувати яке-небудь неординарне шоу і запросити на вечірку популярних співаків, фокусників і циркачів, але все одно це буде не так вражаюче.

Тематична вечірка є не стільки незвичайної й оригінальною ідеєю, адже на сьогодні дані заходи дуже популярні, оскільки є широким полем для втілення будь-яких фантазій і навіть самих екстремальних задумів. Якщо ви не впевнені, що зможете самостійно придумати цікаву ідею для вечірки, а тим більше — організувати все на вищому рівні, тоді краще запросити на свято ведучого. Досвідчений ведучий на корпоратив підкине вам масу ідей для проведення незабутнього корпоративу.

Як організувати тематичний корпоратив?

Перш ніж остаточно визначитися з темою вечірки, потрібно врахувати кілька критеріїв: стать, вік і інтереси співробітників, їх якості, можливості та побажання. Також слід подбати про вбрання для співробітників, адже тематичні корпоративи припускають наявність відповідних костюмів. Звичайно, дорогі розкішні костюми мало хто зможе собі дозволити через брак фінансових коштів або відсутності можливості роздобути унікальний наряд. В такому випадку краще вибрати для вечірки простіші, наприклад «Будівництво», «Кулінарний поєдинок», «Модний показ», «Рок-н-рол» і т.д. У будь-якому випадку, у кожного повинна бути можливість взяти участь в заході.

Якщо ви хочете провести дійсно яскравий і незабутній захід, тоді слід подбати й про спеціальні атрибути, декорації. Також слід розробити цікавий сюжет, розподілити ролі та придумати промову. Рольовий елемент обов'язково додасть вечірці особливої пікантності.