31.12.2021, 12:49

Мережа UPG – якість у всьому до дрібниць

Ольга Станішевська | Всі новини автора

Побудова бренду – це довга і кропітка праця, яка потребує креативності та сил. Зараз недостатньо пропонувати тільки хороший продукт, потрібно також дбати про корпоративну соціальну відповідальність, комунікаційну стратегію компанії, думати про позиціювання та цінності бренду. Прикладом коректної побудови бренду компанії можна назвати мережу якісного пального UPG, яка не просто масштабується на території України, а й завойовує любов мільйонів водіїв. У своїй комунікації UPG орієнтуються на:

  • якості всього, що пропонує мережа своїм клієнтам;
  • цінностях, з якими компанія росла та розвивалася;
  • чесності та відкритості у політиці ведення бізнесу;
  • соціальній відповідальності та підтримки благодійних ініціатив.

Зрозуміло, паливний ринок в Україні – середовище високої конкуренції. Тому мережа якісного палива UPG обрала максимально клієнтоорієнтовану стратегію – найкращу якість за чесну ціну. На своїх АЗК компанія пропонує лише високоякісну продукцію, починаючи від пального та закінчуючи продукцією на заправках та стравами у ресторанах спеціального формату Vivo cafe. Та й загалом, контроль якості є першим пріоритетом для UPG, адже саме високі стандарти сервісу цієї мережі дозволяють не лише зберігати, а й безперервно збільшувати кількість лояльних клієнтів по всій країні.

Нові АЗК UPG регулярно з'являються по всій Україні

Не менш важливим моментом є доступність та близькість компанії до її цільової аудиторії. Для цього мережа якісного пального UPG намагається щомісяця відкривати кілька нових АЗК у різних точках країни. При чому акцент робиться не лише на великих містах, а й на невеликих населених пунктах, таких як Яремче. Адже якісне пальне потрібне всім, незалежно від географії проживання. А мережа UPG до відкриття кожної нової АЗС ще й дарує подарунки своїм клієнтам. Це можуть бути додаткові бонуси на покупку пального або продукції в UPGGood, або щось з асортименту дорожнього меню, наприклад, ароматна кава.

І розуміючи, що сьогоднішній світ все більше трансформується у діджитал простір, мережа UPG активно розвиває цей напрямок, тим самим полегшуючи життя для багатьох автолюбителів. Зокрема, вже запущено мобільний додаток компанії, який дозволяє накопичувати бонусні бали на заправку та купівлю продукції на заправці, робити попереднє замовлення на страви та напої у Vivo cafe, а також швидко переглянути актуальні ціни на представлений асортимент.

Також мережа якісного пального UPG не залишається осторонь соціально активних кампаній, регулярно допомагаючи в організації благодійних акцій та заходів, а також підтримці марафонів. Тому що сучасний успішний бренд повинен показувати високі показники у всіх напрямках, прикладаючи максимум зусиль для того, щоб ставати кращим.

Теги новин: 
Рубрика - Правозащитник: