5 основних переваг зовнішньої реклами
Серед безлічі засобів, тісно пов'язаних з рекламним повідомленням, особливої уваги заслуговує зовнішня реклама. Вона є популярним видом реклами, що користується популярністю вже багато десятиліть – перш за все тому, що працює цілодобово, а це своєю чергою забезпечує постійний доступ до одержувачів. Цей вид реклами не втрачає своєї популярності, як, наприклад, радіо чи преса, що робить його чудовим інструментом для компаній, які шукають ефективні маркетингові заходи. Отже, чому варто зробити ставку на зовнішню рекламу та які головні її переваги – читайте нижче.
Перевага №1: Масове охоплення
Останнє десятиліття принесло величезні зміни на рекламний ринок, що призвело до постійного скорочення кількості друкованої реклами в пресі, листівок чи рекламних кампаній, підготовлених радіо. З іншого боку все більше коштів вкладається в інтернет-рекламу. Зовнішня реклама завдяки своїм властивостям не втрачає попиту, адже здатна гарантувати масове охоплення. Ефективно підготовлена кампанія з використанням зовнішньої реклами гарантує охоплення величезної аудиторії, що дуже привабливо з погляду замовників маркетингових заходів цього типу.
Компанія "Artvision" у Вінниці пропонує свої послуги із виготовлення та монтажу всіх видів зовнішньої реклами, оскільки фахівці підприємства твердо впевнені в істині, що одне зображення замінює тисячу слів. На сайті компанії https://www.av.vn.ua ви знайдете повний перелік послуг, серед яких:
- широкоформатний друк,
- рекламні літери,
- неонові рекламні вироби,
- таблички та стенди,
- оформлення автомобілів
- та інші
Звернувшись до компанії, ви отримаєте якісну рекламу свого бізнесу лише за три кроки:
- заявка та консультація фахівців,
- погодження рекламного макета та його виготовлення,
- доставка та монтаж готової рекламної продукції.
Перевага №2: Постійне та часте рекламне повідомлення
Зовнішня реклама працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень, в результаті відбувається постійна дія на одержувачів. Також немає ризику, як у випадку з іншими рекламними носіями, що її вимкнуть і вона зникне з поля зору в одну мить. Хороша експозиція зовнішньої реклами, вдале розташування – запорука того, що з нею щодня стикатиметься незліченна кількість адресатів. Повсякденне зіткнення із зовнішньою рекламою мимоволі призводить до закріплення розміщеного на ній повідомлення.
Перевага №3: Можливість налаштування рекламних кампаній під ваші потреби
Кожна компанія, яка вирішила використати зовнішню рекламу, може ідеально адаптувати рекламні кампанії під свої потреби. Підбір потрібної кількості рекламних носіїв, насичення місцевого чи національного ринку рекламою, підготовка кампаній у конкретних галузях, місцях охоплення конкретного, заздалегідь обраного одержувача.
Перевага №4: Конкретне рекламне повідомлення
Перевагою зовнішньої реклами є просте, коротке повідомлення, яке, подавши цікаво, може виявитися надзвичайно ефективним. Все, що вам потрібно, – це надзвичайно цікава графіка, що привертає увагу, або рекламний слоган, який швидко помітять і засвоять адресати.
Перевага №5: Нейтральність зовнішньої реклами
Зовнішня реклама перестав бути формою прямого контакту з адресатом. Цей вид реклами не змушує споживачів до взаємодії. Не може бути й мови про нав'язливу рекламну діяльність, яка б змусила одержувачів зробити перерву своєї діяльності.