Рекомендації щодо вибору пакетів для оптових та роздрібних компаній
Брендований поліетиленовий пакет з логотипом – це візитівка компанії. Фірмовий пакет може розповісти історію бренду, сформувати образ, викликати емоцію, надати товару додаткову цінність. Щоб упаковка продавала більше товарів (це дуже дієвий маркетинговий інструмент), потрібно правильно вибрати тип пакету, «потрапити в десятку» з дизайном і зробити якісний макет. А замовити виготовлення пакетів краще у лідера пакувальної галузі, такого як виробник МПАК.
Яким компаніям підійдуть пакети майка: переваги для масового продажу
У дискаунтерах, гіпермаркетах та супермаркетах люди зазвичай купують велику кількість товарів. У таких торгових точках потрібні дешеві, міцні та місткі пакети для оптової торгівлі. Краса плівки та ефектність повнокольорового друку тут відходить на другий план. Головне, щоб пакет виконував свою основну утилітарну функцію: вміщував об'ємні коробки та паки, не тріщав по всіх швах від великої ваги, мав міцні ручки.
Які пакети краще замовляти оптом для великого маркету? Для дрібнооптових, оптових і роздрібних магазинів з великим середнім чеком краще замовити пакети майка з логотипом з логотипом. Вони з честю справляються зі своїм основним завданням. дозволяють швидко запакувати товар і витримують велику вагу. Також брендовані майки стануть гарною рекламою магазину. Адже якщо з нього постійно виходять люди з повними пакетами, це хороший магазин з якісними товарами, який користується популярністю.
Чому пакети банан найкраще використовувати у преміум-сегменті
Крута упаковка для товарів преміум-сегмента може використовувати силу сторітелінгу та розповідати історію бренду, викликати емоції та збільшувати цінність товару. Гарний та ефектний пакет із печаткою може стати героєм анбоксингу та допомогти просуватися у соцмережах, адже тренд на розпакування товару перед відеокамерою не вщухає, а лише набирає обертів. Тому пакети для магазинів одягу мають бути яскравими, красивими та якісними.
Кращий варіант у цьому випадку – банан пакети з печаткою. Можна замовити пакети для роздрібних точок із білої, чорної або кольорової плівки, використовувати повнокольоровий друк. Така упаковка формуватиме позитивний клієнтський досвід та працюватиме на імідж магазину.
Універсальність пакетів із петлевою ручкою: від магазинів до корпоративних заходів
Пакети петля – це найкрасивіша та «святкова» Упаковка. Пакети з петлевою ручкою зазвичай виготовляються з ПВД з повнокольоровою печаткою, тому мають ефектний блиск, гарний малюнок, не шарудять, приємні на дотик. Пакети петля дуже універсальні: у них можна запакувати корпоративні подарунки для співробітників або клієнтів, їх можна продавати в точках роздрібної торгівлі.
Якщо ви продаєте товари «подарункової категорії», то обов'язково замовте пакети петля з фотодруком. Саме упаковка подарунка створює відчуття свята та дозволяє отримати задоволення від передчуття володіння бажаною річчю.
Як правильно розрахувати розмір та тип пакету в залежності від товару
Товар повинен легко поміщатися в упаковку, але не повинен самотньо бовтатися на дні пакета. Для розрахунку розмірів пакета потрібно виміряти ширину, довжину та висоту коробки. Додаванням ширини та висоти отримуємо мінімальну ширину плоского пакета (до цього значення потрібно обов'язково додати припуск, щоб коробка легко входила в пакет), додаванням довжини та висоти – довжину пакета. Але поліетиленові пакети майка, банан, петля зазвичай мають фальці (донні або бічні складки), які збільшують об'єм пакета та полегшують упаковку. Тому в невеликий за розміром пакет легко пакується об'ємний товар.
Також при виборі пакета потрібно враховувати вагу товару. Для важких продуктів більше підходять міцні пакети майка, для легень можна використовувати банан або петля.
Щоб поліетиленові або біорозкладні пакети з ручками відповідали всім вашим вимогам, краще перед оформленням замовлення проконсультуватися з менеджерами виробника. Фахівці МПАК охоче дадуть консультацію, допоможуть обрати пакети з логотипом для салону подарунків, магазину екотоварів чи автомобільних запчастин.