03.03.2025, 19:52

Як бізнесу впровадити соціальну відповідальність: практичні приклади

Ольга Даниленко | Всі новини автора
гід із корпоративної соціальної відповідальності

Усе більше споживачів приймають рішення купувати товари та послуги саме в соціально відповідального бізнесу. Чи перераховує компанія кошти на благодійність, чи проводить збори для військових, чи залучає працівників до соціальних акцій, чи турбується про екологію — ці та інші питання можуть стати вирішальними, коли покупець вибирає між кількома варіантами. Отже, розглянемо кілька практичних прикладів, як бізнесу стати соціально відповідальним.

Як бізнес може стати соціально відповідальним

Впровадити корпоративну соціальну відповідальність (КСВ) може будь-який бізнес: як відома компанія, так і щойно створена фірма з кількома працівниками. Відрізнятиметься лише масштаб, але користь можуть приносити всі.

Соціальну відповідальність можна проявляти по-різному. Найкраще, коли проєкт пов’язаний із специфікою бізнесу. Наприклад, якщо мова йде про виробника пластикового пакування, він може впроваджувати зміни у сферу сортування та роздільного збору відходів тощо.

Ось якими ще способами бізнес може долучитися до соціальної відповідальності:

  • стати спонсором для благодійної організації;
  • організувати збір коштів на потреби військових;
  • використовувати пакування з матеріалів, які піддаються вторинній переробці;
  • допомогти власною продукцією;
  • залучити працівників до саджання дерев, прибирання парків, донорської здачі крові тощо.

Якщо бізнесу складно знайти свою соціальну місію, може допомогти гід із корпоративної соціальної відповідальності. Він буде корисним як власникам компаній, так і маркетологам, волонтерським ініціативам, фондам тощо.

Підтримати одну з ініціатив Щедрого вівторка — це також простий спосіб для компаній стати ближчими до КСВ. Важливо розказувати про свої благодійні проєкти, щоб показувати іншим приклад активної участі в соціально значущих подіях.

Щедрий вівторок: коротко про благодійну ініціативу

Щедрий Вівторок — це частина світового благодійного руху #GivingTuesday, яка створена заради об’єднання людей для допомоги одне одному. У США його започаткували ще у 2012 році, в Україні ініціатива почала діяти в 2018 році завдяки Zagoriy Foundation. До Щедрого вівторка щороку долучаються все більше людей і компаній, щоб робити добро різними способами.

Щедрий вівторок не обмежує у способах благодійності. Компанії можуть перераховувати кошти, надавати інформаційну, професійну чи фізичну підтримку. Будь-які системні та регулярні ініціативи є чудовим стартом на шляху до корпоративної соціальної відповідальності.

Рубрика - Правозащитник: