29.09.2024, 16:21

"А ми по трубах битимемо": Жителі Сіверськодонецька обурені запуском служб обробки викликів за відсутності зв'язку

Віктор Білий | Всі новини автора

Жителі окупованого Сіверськдонецька Луганської області висловили обурення з приводу анонсованого запуску двох нових служб обробки викликів за єдиними номерами. Причина обурення – відсутність зв'язку у місті.

Згідно з повідомленням окупаційної влади, їхнє "міністерство цифрового розвитку, зв'язку та масових комунікацій" планує запустити служби обробки викликів за єдиними номерами "122" та "112", передає Час Пік.

Як писали пропагандистські пабліки, "служба "122" буде запущена до кінця року. Вона буде "єдиним вікном", куди громадяни зможуть звертатися з усіх питань, що стосуються охорони здоров'я, військової служби, "соціалки", освіти та держпослуг. Служба "112 почне роботу в наступному році. Вона об'єднає в собі функції "класичних" номерів "01", "02", "03".

Однак ця новина викликала бурхливу реакцію серед місцевих жителів, які зіткнулися з парадоксальною ситуацією: як користуватись новими службами, якщо у місті немає зв'язку?.

У коментарях місцеві не приховують свого обурення:

"Зв’язок дайте у Сєвєр".

"Сєвєр у рейку дзвонить".

"А ми, виходить, по трубах битимемо, справді навіщо Сєвєру зв'язок?", - саркастично коментують жителі міста.

Ці відгуки яскраво ілюструють розрив між діями окупаційної влади та реальними потребами мешканців мі

 

Читайте також: "Безодня людського болю": У мережі показали кадри з Сіверськодонецька і розповіли про ситуацію в місті

Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк