26.03.2025, 09:19

З 25 березня в усіх сервісних центрах МВС запрацював Є-запис для отримання держпослуг

Фото: МВД Украины

В усіх сервісних центрах МВС з 25 березня працює нова система Є-запису для отримання державних послуг. Нова система насамперед спрямована на повну автоматизацію процесів.

Запис є індивідуальним. У пресслужбі МВС ]]>розповіли ]]>як можна отримати послуги, повідомляє Час Пік.

Зареєструватися на отримання держпослуг можна в онлайн форматі – на 21 день вперед, або щодня в терміналах самообслуговування. Фізична особа може реєструватися не більше 4 разів на місяць онлайн і 4 рази на місяць у терміналі. Для юросіб встановлено ліміт у 4 реєстрації на день (онлайн) або 6 на день (через термінал).

Запис є індивідуальним, тому у наданні послуги відмовлять, якщо дані у документах не співпадають із зазначеними під час реєстрації.

Кількість згенерованих записів для реєстрації на отримання послуг залежить від навантаження на сервісний центр МВС.

"Мета впровадження нової електронної черги – знищення так званого феномену "бігунків". Значний акцент здійснюється на засоби захисту інформації в системі для запобігання несанкціонованому сторонньому втручанню. Зокрема, передбачений захист від автоматизованих ботів, які раніше "виловлювали" талони з системи. Це означає, що тепер більше людей зможуть зареєструватися для отримання необхідних адміністративних послуг", – розповів начальник Головного сервісного центру МВС Олександр Малиш.

Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк

Теги новин: