В АТБ вирішили продовжити акцію, яка восени показала "рекордні результати"
Мережа супермаркетів АТБ запускає другий етап акції-гри "АТБ-Арена". До акції приєднався 1201 магазин торгової мережі.
Акція проводиться з 4 січня по 7 лютого 2021 року, повідомляє Час Пік з посиланням на інформацію на офіційному сайті АТБ.
Щоб стати учасником акції, потрібно зробити покупки в супермаркеті АТБ на суму від 99 грн або купувати товари партнерів (позначені спеціальними цінниками). При виконанні цих умов покупець отримує оживаючу картку з супергероями з лімітованої серії. Потрібно зібрати колекцію з 26 нових унікальних карток. Потім учасник може оживити героїв за допомогою мобільного додатку ATB Arena і змагатися онлайн.
Як повідомив в соцмережі гендиректор корпорації "АТБ-Маркет" Борис Марков, восени минулого року програма лояльності показала рекордні результати - 1,8 млн. завантажень мобільного додатка і більше 35 000 користувачів, які залишили йому позитивні відгуки і високі оцінки. Середньоденний товарообіг акційних товарів постачальників - партнерів акції, збільшився на 50,5%, а середньоденна кількість акційного товару в чеку - на 57,7%. За період проведення гейміфікованої акції "ATB Arena" загальна кількість товарів у середньоденному чеку збільшилася на 10,6%.
Як зазначив Марков, при цьому було сформовано ціле співтовариство шанувальників "ATB Arena" як серед дітей, так і дорослих. У компанії не могли залишити без уваги їх запит і бажання продовжити цю історію.
Марков підкреслив, що нова версія акції дозволяє учасникам грати один з одним онлайн, залишаючись вдома. Ця умова особливо важлива з огляду на запровадження жорстких карантинних обмежень в січні.
Нагадаємо, Кабмін розширив перелік товарів, які дозволять продавати під час локдауна.
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк.