01.11.2022, 15:39

У "Київстар" спостерігаються збої у роботі деяких сервісів

Марина Началова | Всі новини автора

Абоненти мобільного оператора "Київстар" сьогодні зіткнулися зі збоями у роботі мобільного додатка "Мій Кивстар", а також з поповненням рахунку та зміною тарифу.

Наразі IT-спеціалісти вже налагоджують роботу сервісів, повідомляє прес-служба оператора в соцмережах, передає Час Пік.

Як зазначається, сьогодні приблизно з 9 ранку у частини абонентів "Київстар" виникли обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком "Мій Київстар". 

При цьому основні послуги, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працюють у звичному режимі. 

О 12.40 почалося відновлення додаткових сервісів і станом на 14:00 послуга поповнення рахунку працює у звичному режимі у всіх абонентів, повідомили у прес-службі "Київстар". Якщо не вдавалось поповнити рахунок раніше, потрібно спробувати зробити це зараз.

При цьому у коментарях деякі користувачі скаржаться на відсутність зв'язку та мобільного інтернету.

Читайте ще: Словник Collins обрав слово року - "пермакриза"

Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк