18.10.2023, 19:50

6 рекомендацій від ГігаТранс щодо вибору надійного провайдера

Швидкість і стабільність інтернет-з'єднання мають ключове значення для успішної бізнес-діяльності. Телеком оператор має забезпечувати безперебійний доступ, що особливо важливо для таких опцій як відеоспостереження, онлайн-конференції, великі обсяги передачі даних та хмарні сервіси. Перед вибором інтернет-провайдера бізнес має вимагати від нього гарантії стабільності, надійної технічної підтримки та швидкого реагування на критичні ситуації. Чесна та продуктивна діяльність телеком оператора — це інвестиція в майбутнє компанії. Без якісного інтернету сучасний бізнес ризикує втратити конкурентоспроможність на ринку.

Яку швидкість з’єднання радить підключити ГігаТранс?

Швидкість інтернету безпосередньо впливає на якість роботи бізнесу, оскільки в сучасному світі багато операцій проводиться в онлайн-режимі. Та щоб не витрачати зайві кошти на непотрібний функціонал мережевого зв’язку, компанія GigaTrans розробила статистичний інформаційний блок з середньостатистичним обліком операцій, що орієнтується на кількість користувачів, на навантаження за об’ємом даних та інші показники. Наприклад, в залежності від кількості користувачів варто орієнтуватись на такі показники розподілу швидкостей:

  • до 5 користувачів: до 50 Мбіт/с;
  • від 5 до 20 користувачів: до 140 Мбіт/с;
  • понад 20 користувачів: від 150 Мбіт/с.

З підвищенням об'єму робочих завдань та з використанням великої кількості гаджетів та веб-засобів, таких як хмарні сервіси, відеонагляд, відеоконференції або передача великих файлів, потреба в більш швидкому інтернеті зростає. Проте висока швидкість має бути стабільною, та заявлені параметри повинні зберігатися продовж всього терміну дії тарифу. Провідні провайдери, такі як ГігаТранс Україна, пропонують заздалегідь прораховані та проаналізовані на практиці рішення, які відповідають потребам різних бізнесів, допомагаючи їм оптимізувати робочі процеси і підтримувати ефективність на високому рівні.

Якими технічними можливостями має володіти оператор телеком?

Повноцінність телеком-провайдера сьогодні визначається його технічним потенціалом. Ця характеристика не лише вказує на якість послуг, але й на здатність його постачальника адаптуватися до змін на ринку та вимог клієнтів.

Рівень телеком-провайдера є ключовим індикатором його статусу та можливостей на ринку. Існують три основні рівні:

  • Tier-1 – такі компанії контролюють основний інтернет-трафік і надають послуги національним операторам зв’язку.
  • Tier-2 - є найпоширенішими та надають послуги користувачам, які шукають високоякісний інтернет. Оператори цього рівня зазвичай мають прямі з'єднання з іншими Tier-2 провайдерами у різних країнах, а також закуповують зв'язок у Tier-1 або об'єднують свої канали з Tier-1.
  • Tier-3 - обслуговують побутових користувачів та об'єднують трафік своїх абонентів.

Угоди про рівень обслуговування (SLA) визначають якість послуг, які клієнт отримає. Основні метрики SLA включають:

  • Доступність послуг — час роботи сервісу протягом року у відсотках, годинах, хвилинах.
  • Час реакції – проміжок часу, за який компанія отримує системні дані про несправність у мережі.

Показник SLA в межах 99,982% свідчить про високу якість послуг, тому є сенс шукати постачальника зв’язку в межах цього показника.

Власна бригада технічного обслуговування та будівництва мережі стає ключовою ланкою в сучасному світі телекомунікацій. Її наявність стає гарантом надійності, оперативності та безперебійності роботи сервісів, які надає провайдер. Цілодобова технічна підтримка клієнтів стає не лише візитною карткою компанії, але й відображенням її професіоналізму.

На які міжнародні стандарти оцінки якості треба звертати увагу при аналізі телеком оператора?

Провайдери, які виступають незалежними постачальниками послуг, обов’язково проходять міжнародну сертифікацію послуг. Ціниться відповідність стандарту ISO/IEC 27001:2013, що свідчить про високу якість системи управління інформаційної безпеки. Другим гарантом професійності є атестат відповідності комплексній системі захисту. Він підтверджує, що діяльність постачальника відповідає строгим нормам захисту інформації.

Окрім основних послуг, провайдери часто пропонують додаткові опції, зокрема захист від DDoS-атак, який є ключовим для забезпечення стабільності та безперебійної роботи онлайн-ресурсів. Ця опція допомагає відсікти масові атаки, що направлені на обмеження доступу до вашого сайту чи сервісу. Для глибокого розуміння специфіки захисту від DDoS-атак рекомендуємо відвідати сайт gigatrans.ua.

Рубрика - Правозащитник: