19.06.2025, 09:37

Просування інтернет-магазину: 10 дієвих методів

Ольга Даниленко | Все новости автора
просування інтернет-магазину з iMart.pro

Почнемо зі статистики. Загалом на момент публікації цього матеріалу у світі існує понад 24 млн інтернет-магазинів. Але з цієї величезної кількості нормальний заробіток отримують одиниці.

За офіційними даними менше мільйона встигають наторгувати за рік на суму понад тисячу доларів. За рік... Решта отримують ще менше.

Ці дані не для того, щоб відлякати, щоб змусити переглянути ідею або ж і зовсім відмовитися від неї. Це більше для розуміння реальності, розуміння того, що просто створення сайту комерційного спрямування недостатньо. Сам по собі він працювати не буде і прибуток не принесе. Потрібно залучати клієнтів.

Потрібно дізнаватися, через які канали працюють конкуренти та вибудовувати стратегію, яка допоможе вийти в лідери. На словах просто, чи не так?

Але чому тоді такий мізерний відсоток досягає запланованого? Здебільшого тому, що стратегію просування інтернет-магазину підбирають неправильно, тому що упускають важливі, ключові, навіть критичні деталі. А для прикладу додатково розглянемо успішне просування інтернет-магазину від iMart.pro, щоб було зрозуміліше, чого очікувати та до чого взагалі прагнути.

просування інтернет-магазину з iMart.pro

Які є методи розкрутки магазину

Почнемо, мабуть, з контекстної реклами, яка вже багаторазово і дуже якісно довела свою ефективність. Що вона собою являє? Формати можуть бути різні.

Це оголошення і в графічній подачі, і в текстовій, і у відео.

Сенс та ідея в тому, щоб показувати таку рекламу вибірково, тобто тільки тим користувачам, які можуть бути в таких послугах або товарах зацікавлені. Це «цільова аудиторія». І коли саме її представники переглядають оголошення, шанси, що вони відгукнуться і зроблять замовлення, досить високі.

Додатково з переваг реклами контекстного типу можна відзначити:

  • швидке налаштування;
  • активний запуск;
  • максимальне «потрапляння»;
  • легкість змін за потреби;
  • застосування інструментів сучасного ремаркетингу для активації допродажів.

До цього типу реклами належать:

  1. Ретаргетинг.
  2. Ремаркетинг.
  3. Медійна.
  4. Пошукова.

Тобто, вид не один. І підібрати можна максимально відповідний цілям і запитам.

просування інтернет-магазину з iMart.pro

Наступний метод розкрутки - оптимізація SEO. Величезна робота полягає в редакції всього раніше розміщеного контенту таким чином, щоб пошуковики частіше пропонували відвідувачам перехід саме на сайт цього інтернет-магазину, а не його конкурентів, щоб ресурс став більш «видимим» і, в ідеалі, став відображатися на першій сторінці у видачі.

Контент, його унікальність, яскравість, зрозумілість, привабливість дуже важливі. Але якщо «відкриватися» все буде «ледве-ледве», користувач просто не затримається. Клієнти дуже цінують швидкість роботи ресурсу. Хоч би якими цікавими були пропоновані товари, важлива і якість завантаження сторінок, на яких вони розміщені.

У будь-якому бізнесі, десь більше, десь менше, але конкуренти будуть. І на всіх етапах діяльності важливо контролювати їхню роботу, відстежувати, які використовуються підходи, які застосовуються методи. Робити краще, робити якісніше, вигідніше. Це теж входить у розкрутку. Зрозуміло, що самостійно зробити це навряд чи вдасться, але агентство iMart прекрасно впорається із завданням подібного роду.

Яка буде ціна?

Бюджет залежить від безлічі факторів.

Зараз ми для прикладу зробимо аналіз уже втіленого в життя кейса, а вас після вивчення запрошуємо на консультацію. На ній визначимо, хто у вас цільова аудиторія, яке можливе просування, запропонуємо найкращі варіанти для розкрутки. Потім визначимо бюджет і запросимо до співпраці.

просування інтернет-магазину з iMart.pro

Реклама і просування монобрендового магазину: вихід у ТОП-10

Клієнт цілком може вважатися постійним, бо швидко оцінив переваги співпраці і вже кілька років повністю довіряє iMart свій трафік і взагалі розвиток.

Бізнес стосується печей, камінів і комплектуючих.

Роботу було розпочато з повного перероблення структури наявного сайту. Потім зібрали нове семантичне ядро, поліпшили й оновили контент, провели лінкбілдінг (робота з посилальною масою), налаштували всі системи, які мають стосунок до веб-аналітики, використали найперевіреніші способи розкрутки магазину.

Поетапно все виглядало наступним чином:

  • під час попереднього проведення аудиту детально проаналізували бізнес, ЦП і конкурентів;
  • стало зрозуміло, що потрібне буде повне переопрацювання сайту за структурою, лінкбілдінг і тех. правки;
  • склали й узгодили план із просування з клієнтом;
  • проаналізували асортимент;
  • зрозуміли, що конкурувати з провідними українськими виробниками у плані просування буде складно, тож трішечки змінили напрямок;
  • виявили обмеження щодо просування (на сайті);
  • створили посадкові сторінки за напрямками з мінімальною конкуренцією;
  • опрацювали особливості внутрішнього пошуку, щоб підвищити зручність підбору конкретних товарів для відвідувачів;
  • виявили та усунули проблеми в переході на різні мовні версії;
  • прибрали неробочі посилання і дублікати;
  • підвищили швидкість;
  • налаштували Google Analytics, підібрали додатковий модуль, здатний знаходити інформацію навіть за помилковими та неточними запитами;
  • опрацювали картки за всіма товарами, доповнили їх ключовими запитами, покращили структуру, оновили фото, провели деякі технічні виправлення та налаштування, використовували перевірені інструменти просування інтернет-магазину.

просування інтернет-магазину з iMart.pro

Результат?

За півтора місяця гугл провів повну індексацію всіх запропонованих товарів і сайт вийшов у безумовні лідери у своїй категорії, став ТОП 1 в Україні. Соцмережі просто рясніють репостами його товарів, люди звертаються, замовлення не припиняються. А додатково йде дохід від реклами, бо якісне наповнення цікавим тематичним контентом підвищує кількість відвідувань, покращує статистику за переглядами.

А додатково йде дохід від реклами, тому що якісне наповнення цікавим тематичним контентом підвищує кількість відвідувань, покращує статистику за переглядами. Готові до таких самих або більш показових результатів? Звертайтеся до професіоналів. Саме фахівці діджитал агентства якісно:

Проаналізують ваш ресурс, виявлять його слабкі та сильні сторони.

  • Визначать вашу ЦА.
  • Пропрацюють сео-ядро.
  • Зроблять якісний лінкбілдинг.
  • Покращать контент, доповнять ключовими словами.
  • Забезпечать достатню швидкість роботи сайту.
  • Усунуть усі техпроблеми, в т.ч. і з переходом на різні мовні версії.
  • Приберуть дублікати і непрацюючі посилання.

А ще організують якісну контекстну рекламу, про переваги якої розповіли на початку матеріалу. Звісно, всього не розповісти, та це й не потрібно. Важливо, що ви знаєте, до кого звертатися в питаннях просування, і, судячи з того, що дочитали матеріал до кінця, вже прийняли рішення робити це.

Чекаємо!

Рубрика - Правозащитник: