28.05.2024, 14:41

Як запустити домашню випічку на продаж 

Ольга Станішевська | Всі новини автора

Якщо ви добре печете, можна відкрити бізнес випікання пирогів, мафінів, домашнього хліба. Щоб проєкт увінчався успіхом, спершу достатньо мати стіл, плиту та холодильник. Творити можна на власній кухні. Варто подумати про декілька нюансів.

Яку випічку вигідно готувати? Де продаватимуться ваші вироби та за якою вартістю їх вигідно продавати? Як зробити так, щоб домашня випічка на продаж принесла очікувані результати? Про це все розповімо далі.

Як перетворити приготування випічки на вигідний бізнес

Визначившись із готовими виробами, які у вас виходять найкраще, варто продумати такі моменти:

  • хто ваша аудиторія;
  • як виглядатимуть готові вироби;
  • які плануються об’єми продажу.

Наприклад, пряники можна випікати для туристів, людей, які сидять на дієті, купують солодощі на подарунки. Цікаво виглядають пироги з логотипом фірми.

Далі слід замислитись над обсягом свіжої випічки. Якщо йдеться про два десятки пирогів, вистачить домашньої кухні. Якщо готові до масштабного заходу, то краще зареєструвати свою діяльність, відкривши ФОП.

Як грамотно подати готові вироби

Пам'ятайте, що спочатку ви боретесь за те, щоб зайняти гідне місце у своїй ніші. Тому важливим є кожен відгук клієнтів. Особливо коли йдеться про невеликий населений пункт. Покупці будуть оцінювати не тільки смак тістечок, але й упаковку. Спочатку клієнтами можуть бути друзі.

Продавець має бути ввічливим та комунікабельним. Варто прикладати до замовлень візитку, а під час подачі реклами докладно описувати товар. Це викликає у клієнтів довіру до продукту.

Перш за все покупці звертають увагу на те, як виглядають вироби. Те, що можна подати на стіл для родичів, може бути недостатнім для клієнтів. Не завадить познайомитися з колористикою, правилами композиції і способами поєднання глазурі й крему.

Де шукати клієнтів

Реклама поступово перейшла в інтернет-простір.

Презентуйте випічку в Instagram, зазначте хештеги зі згадуванням свого міста та вашої діяльності. Самостійно кулінарні шедеври для реклами краще не фотографувати, довіртеся професіоналу. Зображення найкращого виробу не завадить додати на візитівку та в рекламу.

Даючи рекламу, зазначайте адресу, за якою можна придбати смачні кренделики. Якщо ви будете масштабуватись, бізнес тільки зростатиме. Запропонувати випічку можна кав'ярням, навчальним закладам, магазинам, а також здати вироби до кіосків.

Який може бути заробіток від реалізації випічки

Щоб не вийти в нуль, важливо передбачити усі нюанси в бізнес-плані. Окрім рецептури та інгредієнтів випічки, враховують витрати на комунальні послуги. Не варто забувати про амортизацію кухонного обладнання.

Якщо продавати невеликий пряник по 10 грн, партія з 20 штук дозволить заробляти щодня 200 грн. З цієї суми чистий дохід становитиме близько 80 грн. Але це тільки початок. Чим більше зусиль і продажів, тим вищий прибуток. Також не забувайте про маркетинг, адже хороша реклама в рази збільшує кількість замовлень і прибуток.

Джерело: Блог Moneyveo

теги: