04.11.2024, 10:08

Просування в Instagram: стратегія, алгоритми та контент

Ольга Даниленко | Всі новини автора

Якщо хочете зрозуміти, як ефективно просувати свій бренд в Instagram, ви на правильному шляху. Соціальні мережі вже давно стали одним із найпотужніших інструментів для залучення аудиторії та розвитку бізнесу. 

Тож сьогодні ми разом із Kukurudza Osvita поділимось, як дієво просувати соцмережі.

Стратегія просування в Instagram

Перше, з чого варто почати — це розробка SMM-стратегії. Просування в Instagram не можна проводити хаотично. Щоб отримати результат, потрібно чітко знати, кого ви хочете залучити, який контент цікавий аудиторії і яка ваша ціль просування.  

  1. Цільова аудиторія. Визначте, хто ваша аудиторія: їхній вік, інтереси, проблеми та потреби. Чим краще ви знаєте свою аудиторію, тим точніше зможете з нею комунікувати.
  2. Цілі просування. Поставте собі запитання: чого ви хочете досягти? Збільшити кількість підписників, підвищити впізнаваність бренду, залучити нових клієнтів? Кожна мета потребує свого підходу та формату контенту.
  3. Контент-стратегія. Придумайте ідеї для контенту, рубрики, теми, які будуть відгукуватись аудиторії.
  4. Аналіз. Не забувайте постійно аналізувати результати: що працює найкраще, який контент отримує більші взаємодії, перегляди тощо.

Алгоритми Instagram: що важливо знати?

Алгоритми Instagram постійно змінюються, але основні принципи залишаються незмінними. Ось кілька порад, як працюють алгоритми Instagram 2024 року:

  • Не лише лайки. Алгоритми Instagram акцентують на таких взаємодіях як коментарі, перегляди та особливо — поширення. Тому подумайте, як можете стимулювати аудиторію до дій. 

До слова, Адам Моссері, керівник Instagram, на одній із сесій запитань та відповідей наголосив:

«Важливішим, ніж час перегляду чи кількість лайків і коментарів, є частота надсилання… ми прагнемо допомогти людям знайти вміст, через який вони хочуть спілкуватися з друзями, і тому надсилання є чудовим показником для такого типу зв’язку».

  • Reels та віральний контент. Якщо ще не почали знімати Reels, час це виправити! Алгоритм активно просуває цей формат, тому він ідеально підходить для залучення нових підписників.
  • Частота публікацій. Якщо публікувати контент раз на місяць — мало, що зміниться. Тут важлива регулярність. 

Контент: що постити в Instagram?

Контент — це серце вашого акаунту. Він повинен бути не лише якісним, а й цікавим та корисним для вашої аудиторії.

  • Цінність для підписників. Діліться корисною інформацією, що допоможе розв'язати проблеми ваших підписників. Це можуть бути інсайти, поради, новини або лайфхаки, пов’язані з вашим продуктом чи послугою.
  • Історії та емоції. Люди люблять історії. Показуйте закулісся вашого бізнесу, розповідайте реальні історії чи діліться труднощами — це створює емоційний зв’язок.
  • Дизайн, що відображає бренд. Тут не лише про естетику, а дизайн, який передає вайб продукту, керує увагою на слайді та стимулює гортати карусель.

До речі, саме тому професія SMM-менеджер сьогодні є такою актуальною. 

А якщо вас цікавить SMM, і ви хочете самостійно навчитись дієво просувати соцмережі, то Kukurudza Osvita — саме те місце, де можна опанувати digital-професії. 

Тут ви знайдете курси з:

  • Reels-мейкінгу
  • Stories-мейкінгу 
  • SMM-дизайну 
  • Комплексного SMM та інші. 

Kukurudza Osvita дає можливість отримати всі знання в одному місці та допомагає досягати результатів, які дійсно працюють для вашого бізнесу.

Тож, не зволікайте. Якщо ви хочете опанувати нову digital-професію, кращого моменту, ніж зараз, може не бути!

Теги новин: 
Рубрика - Правозащитник: