У чому зручність маркетплейса Автопро для автосервісів і їхніх клієнтів
Для СТО ефективність і швидкість — ключові фактори успішної роботи. Під час ремонту автомобілів пошук запчастин часто перетворюється на камінь зіткнення: постачальники не завжди мають необхідні деталі, а клієнти не довіряють оголошеним цінам. Саме тому маркетплейс автозапчастин Avto.pro стає незамінним інструментом для автосервісів, дозволяючи швидко знайти все — від поширених артикулів, таких як задній бампер ланос, до рідкісних, а крім того — будувати відкриті та прозорі відносини з клієнтами.
Широкий вибір і прозора цінова політика
Майданчик Автопро об'єднує понад 3 тисячі продавців, які пропонують запчастини та розхідники для легкових, вантажних автомобілів, а також спецтехніки. Тут можна знайти все: від нових оригіналів і величезного вибору аналогів до вживаних деталей на ретро-автомобілі, які вже ніхто не випускає. Підбираючи запчастини для клієнтів, майстри можуть порівнювати пропозиції від різних продавців, вибираючи найкращі умови за ціною, термінами доставки та характеристиками деталей. А якщо клієнти принципово хочуть купувати запчастини самостійно — на Автопро існує сервіс «поділитися кошиком». У такому разі автомайстер може бути впевнений, що клієнт купить саме те, що потрібно. А оскільки із кошика легко перейти в загальну пошукову видачу, клієнт може переглянути ринкову ситуацію за кожною запчастиною, порівняти ціни та упевнитися: пропозиція дійсно вигідна.
Програма лояльності для всіх категорій покупців
На Автопро існує два різновиди акаунту покупця: автовласник і автопрофесіонал. Відповідно до категорії кожен покупець має свою дорожню карту отримання бонусів, переваг і найкращих пропозицій від продавців маркетплейсу. Незалежно від того, купуєте ви деталі для власного авто чи для своїх клієнтів, купуєте раз на рік, чи кожен день — тут кожен зареєстрований покупець знайде найвигідніші пропозиції на ринку.
Продавці на майданчику мають повний спектр можливостей для того, щоб побудувати взаємовигідні партнерські відносини з автосервісами та залучати постійних покупців серед автовласників. Адже великі обсяги перших і повторні покупки других є головною умовою для отримання найкращих цінових пропозицій.
Таким чином, Автопро не просто маркетплейс, а місце зустрічі для різних учасників ринку та ефективний інструмент оптимізації роботи для професіоналів. Саме тут можна не тільки продати й купити будь-які запчастини, але й знайти партнерів на довгий термін і оптимізувати обслуговування власного авто.