У Лисичанську один з ЖЕКів переходить на дистанційну роботу з абонентами через поширення коронавірусу в місті

У зв'язку із збільшенням кількості захворювань на COVID-19 та його поширенням на території міста, КП Лисичанська ЖЕК №5 скасовує прийом громадян та переходить на режим дистанційної консультації.
Про це повідомила адміністрація підприємства у Фейсбуці, передає Час Пік.
Зазначається, що каса абонентського відділу працює тільки на прийом платежів.
Всі питання можна вирішити за телефонами:
- Приймальня: 095-152-46-13 (субсидії, абонвідділ);
- Оперативно-ремонтна дільниця: 050-774-31-42 (освітлення, аварії на мережах водо-, теплопостачання, водовідведення та зливостоках);
- Майстри дільниць: 099-774-31-42 (санітарне прибирання, покрівля та усі види ремонтів).
Такі заходи дозволять мінімізувати спілкування поміж людьми та поширення вірусу, зазначили у адміністрації ЖЕК №5.
Нагадаємо, НВК "Гарант" перейшов на дистанційне навчання через COVID-19.
Раніше повідомлялося, що "Лисичанськводоканалу" збільшили статутний капітал і виділили кошти на оплату електроенергії.
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк.