07.09.2020, 15:25

У Лисичанську один з ЖЕКів переходить на дистанційну роботу з абонентами через поширення коронавірусу в місті

карантин

У зв'язку із збільшенням кількості захворювань на COVID-19 та його поширенням на території міста, КП Лисичанська ЖЕК №5 скасовує прийом громадян та переходить на режим дистанційної консультації.

Про це повідомила адміністрація підприємства у Фейсбуці, передає Час Пік.

Зазначається, що каса абонентського відділу працює тільки на прийом платежів.

Всі питання можна вирішити за телефонами:

- Приймальня: 095-152-46-13 (субсидії, абонвідділ);

- Оперативно-ремонтна дільниця: 050-774-31-42 (освітлення, аварії на мережах водо-, теплопостачання, водовідведення та зливостоках);

- Майстри дільниць: 099-774-31-42 (санітарне прибирання, покрівля та усі види ремонтів).

Такі заходи дозволять мінімізувати спілкування поміж людьми та поширення вірусу, зазначили у адміністрації ЖЕК №5.

Нагадаємо, НВК "Гарант" перейшов на дистанційне навчання через COVID-19.

Раніше повідомлялося, що "Лисичанськводоканалу" збільшили статутний капітал і виділили кошти на оплату електроенергії.

Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк