"Дно мостобудування": мешканці Сєвєродонецька сперечаються про якість нового заплавного моста
8 грудня між Лисичанськом та Сєвєродонецьком було відкрито заплавний міст №1, ремонт якого тривав кілька років. Однак якість будови викликає сумніви у місцевих жителів.
Пост про це з'явився в одному з регіональних пабліків в соціальній мережі Facebook, передає Час Пік.
Місцеві жителі відзначають, що міст має кілька порогів, так званих деформаційних швів.
"Такий важливий новий заплавний міст! Начебто і красиво. Але на мосту сім купин порогів різної висоти, на яких машину підкидає - це вже занадто! Це - "дно машинобудування"! Може я не правий?",- пишуть користувачі соцмережі.
Місцеві жителі відзначають, що всьому виною - недобросовісна робота дорожньої служби, яка повинна була усунути шов за допомогою укладання асфальту.
"Це називається деформаційний шов! Так як міст складається із залізобетону! А те, що вони так відчуваються - це питання до дорожників, які укладали асфальт!",- пишуть жителі міста.
Однак думки різняться. Деякі учасники дискусії вважають, що при ремонті шви неможливо зробити в один рівень з асфальтом. Є два варіанти: або підняти стик вище (це неможливо, тому що на нього йде динамічне навантаження), або зробити тонше рівень асфальту, але і це не вийде зробити, адже є певні нормативи укладання двошарового покриття асфальту.
Заплавний міст №1 - важливий об'єкт для всіх автомобілістів, які щодня їздять з Сєвєродонецька в Лисичанськ і назад. Будівельникам знадобилося 3 роки, щоб завершити ремонтні роботи.
Новий заплавний міст представляє з себе залізобетонну конструкцію з металевим прольотом шириною 14 метрів і довжиною понад 80 м.
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк.