Як збираються реалізувати тролейбусне сполучення Лисичанська, Сєвєродонецька та Рубіжного
Одним із пріоритетів стратегічного розвитку Луганщини є удосконалення транспортного сполучення між містами регіону. В області розробляється проєкт запуску кільцевого тролейбусного маршруту "Лисичанськ - Сєвєродонецьк - Рубіжне - Лисичанськ".
Багато хто може назвати даний проєкт амбітним та фантастичним, але він цілком реальний. Про це у своєму традиційному відеозверненні у Facebook розповів голова Луганської облдержадміністрації Сергій Гайдай, повідомляє Час Пік.
"Для когось це фантастичні амбітні плани зі створення тролейбусного сполучення між Сєвєродонецьком та Лисичанськом, а можливо - з Рубіжним. Для нас вони цілком реальні, тому що зараз вже все прораховано", – зазначив Сергій Гайдай.
На форумі "Схід можливостей", який відбувся у Краматорську в грудні 2020 року, Гайдай зазначив, що удосконалення транспортного сполучення між містами регіону є одним з пріоритетів стратегічного розвитку області.
Проект передбачає прокладання 22 км контактних ліній, будівництво 4-х тягових підстанцій та придбання 50 нових тролейбусів. Попередня вартість проекту - 472 млн грн або 14 млн євро.
Розглядаються два варіанти міжміського сполучення - запуск на маршрут вітчизняних тролейбусів та електробусів чеської компанії Škoda Electric.
Для пошуків джерел фінансування проекту ведуться переговори з Міністерством інфраструктури України та з Офісом Президента.
"Є надія, що нас почують і підуть на зустріч, і ми зможемо вже в цьому році почати реалізацію важливого для регіону проекту, потреба в якому існує давно", – сказав Гайдай.
Варто відзначити, що запуск міжміського тролейбусного маршруту вирішить відразу кілька проблем для жителів області, зокрема - економія часу та грошей на дорогу. У коментарях до відео жителі Лисичанська та Сєвєродонецька пишуть, що стикаються з великими труднощами, щодня добираючись на роботу або навчання в сусіднє місто.
Довідка: Наприкінці 1980-х рр. існував план продовження тролейбусної мережі та маршруту №3 у житловий район заводу ГТВ. У майбутньому цей маршрут планувалося зробити міжміським - від ГТВ в центр Лисичанська і в район Пролетарськ, а далі - по мосту через річку Сіверський Донець до м. Сєвєродонецьк.
Також існував план продовження лінії по вул. Жовтневій з району Переїзна в район Стекольного - маршрут №4. Однак через проблему будівництва двох надземних шляхопроводів через залізницю ці плани так і не були здійснені.
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк.