Переселенці - клієнти Ощадбанку можуть пройти ідентифікацію без особистої присутності: як це зробити

Що робити внутрішньо переміщеним особам, якщо вони є клієнтами Ощадбанку, не пройшли ідентифікацію та втратили виплати. Роз'яснення Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.
З 30 квітня внутрішньо переміщені особи – клієнти Ощадбанку можуть пройти ідентифікацію особи власника рахунку через відеодзвінок до контакт-центру банку. Про це повідомили у Мінреінтеграції, передає Час Пік.
Йдеться про тих осіб, за рахунками яких встановлено обмеження і які не можуть фізично відвідати відділення банку з об’єктивних причин. Про це повідомляється на сайті Ощадбанку.
Для призначення відеодзвінка необхідно перейти за посиланням й обрати бажані дату та час.
Для відеодзвінка не потрібно вводити свої персональні дані й реквізити платіжної картки (повний номер картки, строк її дії, ПІН-код до неї, одноразові ОТР-паролі для підтвердження операцій з використанням платіжної картки в мережі Інтернет).
"Наголошуємо! Варто користуватися виключно вказаним посиланням. Після реєстрації кожен отримає подальші детальні інструкції", - йдеться у повідомленні.
Для чого потрібна ідентифікація, поради юристів, як відновити виплати, а також про доступні способи проходження ідентифікації – читайте у нашому матеріалі.
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк. |
![]() |