02.03.2025, 07:13

Реєстрація на НМТ-2025 стартує 6 березня: що потрібно знати потенційним учасникам

Иллюстративное фото / Открытый источник

6 березня стартує реєстрація для участі у Національному мультипредметному тесті (НМТ) 2025 року. У цей період абітурієнти мають створити персональний кабінет та внести туди усі необхідні дані.

Основний період реєстрації триватиме з 6 березня до 3 квітня 2025 року. В Українському центрі оцінювання якості освіти (УЦОЯО) ]]>розповіли]]>, що потрібно знати, щоб успішно зареєструватися для участі у національному мультипредметному тесті (НМТ), передає Час Пік.

Реєстрація

6 березня на сайті УЦОЯО стане доступним ]]>спеціальний сервіс]]>, за допомогою якого потенційні учасники НМТ зможуть створити ]]>персональний кабінет]]>. Це можна зробити автоматично за допомогою програми "Дія" або шляхом заповнення форми в реєстраційному сервісі.

Після створення персонального кабінету потрібно буде виконати наступні дії:

  • вказати реєстраційні дані;
  • завантажити сканкопії та/або фотокопії реєстраційних документів;
  • підтвердити бажання взяти участь у НМТ та надіслати внесену інформацію та копії документів на обробку до регіонального центру оцінки якості освіти, натиснувши на відповідну кнопку у сервісі.

Документи

Якщо потенційні учасники НМТ під час створення персонального кабінету виберуть опцію "Створити за допомогою Дії", то їхні персональні дані буде заповнено автоматично. Для цього достатньо через "Дію" надіслати копію цифрового документа (ID-картки або закордонного паспорта). У такому разі не потрібно буде вручну вводити персональні дані й завантажувати сканкопії паспорта та картки платника податків.

Створюючи персональний кабінет самостійно, потенційні учасники НМТ в спеціальному сервісі вказують особисті дані (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), число, місяць і рік народження), вибирають з переліку тип паспортного документа або іншого документа, що посвідчує особу, і зазначають його дані. Якщо це паспорт книжечка, то потрібно вказати його серію і номер, якщо це ID-картка – тільки номер.

Також потрібно увести реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), а в разі його відсутності поставити в реєстраційній формі відповідну позначку. У 2025 році з’явилася можливість вказувати (за наявності) унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (ЄДДР).

До обов’язкових реєстраційних документів належить документ, що підтверджує інформацію про освіту.

Обов'язковими для завантаження будуть копії:

  • паспортного документа або іншого документа, що посвідчує особу, на підставі якого здійснюють реєстрацію;
  • документа, що підтверджує внесену інформацію про  РНОКПП;
  • документа, що підтверджує інформацію про освіту.

Для цьогорічних випускників:

  • копія довідки з місця навчання, яка підтверджує, що особа завершує здобуття повної загальної середньої освіти у 2025 році

Для випускників минулих років:

  • копія одного з таких документів: документа про повну загальну середню освіту, документа про здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста, документа про здобутий освітньо-професійний ступінь фахового молодшого бакалавра, документа про здобутий ступінь вищої освіти, виписки з Реєстру документів про освіту ЄДЕБО, яка  підтверджує наявність у ньому одного із зазначених у цьому підпункті документів про освіту

Особливі категорії вступників

Під час вибору навчального предмета із запропонованого переліку учасники, заповнюючи реєстраційну форму, можуть вказати на бажання виконувати завдання сертифікаційної роботи мовою корінного народу чи національної меншини. Для цього їм потрібно буде надати довідку про мову навчання.

Вступники, які в реєстраційному сервісі вказали на потребу створення особливих (спеціальних) умов у ТЕЦ, мають завантажити копію медичного висновку про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього оцінювання за формою первинної облікової документації № 086-3/о "Медичний висновок про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання", затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 29 серпня 2016 року № 1027/900. 

Внесення змін до реєстраційних даних

Якщо вступник припустився помилки або потребує змін, він може подати відповідну заяву до регіонального центру оцінювання якості освіти. В разі ненадання тих чи тих копій документів або надання копій, що не відповідають вимогам, вступникам буде запропоновано усунути недоліки якнайшвидше, але не пізніше ніж до 8 квітня.

Читайте також: Скасування виплат, масові перевірки та новий вид допомоги: які ще "сюрпризи" чекають на ВПО у 2025 році

Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк