В Україні стався масштабний збій у роботі онлайн-сервісів

26 квітня українці зіткнулися з серйозною проблемою. Відбувся масштабний збій у роботі онлайн-сервісів.Не проходять платежі через Apple Pay та Google Pay, що ускладнює розрахунки в магазинах, транспорті та онлайн.
Вранці 26 квітня в Україні зафіксовано масштабний технічний збій, який тимчасово вивів з ладу низку важливих цифрових сервісів, повідомляє Час Пік.
У соціальних мережах повідомляють, що не проходить оплата картками у магазинах, метро, а також через Apple Pay та Google Pay. За словами користувачів мережі, частково чи повністю не працюють онлайн-банкінги, зокрема "Ощадбанк", "Райффайзен Банк", Ukrsibbank, ПУМБ та "ПриватБанк", "Монобанк" працює з перебоями чи стабільно, залежно від регіону. Також не працюють сервіси "Нової пошти" та державний додаток "Дія".
"Паперові документи вам сьогодні не завадять. Не знаю, що трапилось, але судячи з того що я бачу, не працює дуже великий інфраструктурний обʼєкт, який явно обслуговував, фінансові установи, поштового перевізника, і так далі. На протязі години все повинно запрацювати, так обіцяють. Не кібернетична атака, технічний збій. Людський фактор", – прокоментував ситуацію член Комітету Верховної Ради з питань нацбезпеки Олександр Федієнко.
У "Дії" також прокоментували ситуацію.
"Через технічні оновлення у одного з великих центрів обробки даних стався тимчасовий збій у роботі мобільних застосунків.
Щоб подібні ситуації не впливали на доступність послуг, ми завчасно вибудували взаємодію з кількома дата-центрами. Зараз команда оперативно відновлює роботу сервісів.
Вже зовсім скоро ваші документи та послуги знову будуть під рукою. Просимо вибачення за тимчасові незручності й дякуємо за розуміння!", – йдеться у повідомленні.
Клієнти "Нової пошти" не можуть отримати посилки, тому що тимчасово не працюють сервіси. У деяких відділеннях повністю зупинено обслуговування. У компанії повідомили про технічні складнощі на стороні підрядника, наголошуючи, що не йдеться про хакерську атаку.
"Акцентуємо увагу, що це не хакерська атака", – йдеться у повідомленні. Фахівці працюють над вирішенням проблеми, повне відновлення сервісів очікується орієнтовно до 10:00.
Через технічний збій в Ощадбанку недоступна оплата проїзду банківською картою в метро Києва. За словами таксистів, частково не працюють програми для таксі.
"Через технічний збій у "Ощадбанку" тимчасово недоступна безконтактна оплата проїзду на турнікетах метро.
Фахівці банку працюють над усуненням несправності", – йдеться у повідомленні КГГА.
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк. |
![]() |