03.05.2021, 23:02

Нещадний маркетинг: На єгипетському курорті знайшли "піратські копії" "АТБ", "Сільпо" та інших українських магазинів

Марина Началова | Всі новини автора

Єгипетські торговці готові піти на все, щоб залучити туристів з України. Схоже, авторське право там нікого не хвилює: так, в Шарм-ель-Шейху знайшлося аж кілька торгових точок з дуже знайомими кожному українцеві вивісками.

Фото опублікувала в Фейсбуці Анна Романова, передає Час Пік.

Як видно на знімках, у Шарм-ель-Шейху можна знайти магазин косметики "Сільпо"; "АТБ", в якому, судячи з вивіски, продаються "коза і семеро козенят, корова - дружина Казанови і верблюд, який не плюється". У торговій точці під назвою "Розетка" продають валізи, купальники та інший одяг. У магазині "Епіцентр" пропонують сувеніри, солодощі, сигарети і кальяни.

Також у Шарм-ель-Шейху знайшлися торгові точки з назвами "Novus" і "Ашан", причому остання приваблює покупців веселим віршиком про траву.

Фотографії повеселили користувачів Фейсбуку. Коментатори написали, що такий "маркетинговий хід" має сенс, адже українському туристу легше запам'ятати "рідні" назви, ніж іноземні.

"З іншого боку не кожному туристу вдасться запам'ятати назву магазину Ашрафа Абделя Мохсена, а ось те що він купив чудову валізу з величезною знижкою в АТБ у Абдулли він запам'ятає і сусідам розповість і ті її запросто знайдуть", - пише один з коментаторів.

​​​​​​​

Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк

Теги новин: