18.10.2021, 21:52

Кізонька Доллі тепер і в нашому полі та солодкий післясмак перемоги. Кияни виграли по 500 000 від Епіцентру на власну справу

Ольга Станишевская | Всі новини автора

Ембріологиня Анастасія Богданюк із Києва завжди мріяла довести, що дівчина її фаху також може знайти своє місце серед успішних бізнесменів. Саме тому минулого року вона прийшла на проєкт з упевненістю в очах та без жодних вагань у перспективності власної ідеї. Зокрема, й цим підкорила журі проєкту. 

— Я завжди хотіла стати бізнес-леді. Читала багато літератури на цю тему, — розповідає Анастасія. – Коли побачила, що Епіцентр надає гранти на власну справу, вирішила — це те, що мені потрібно, – згадує науковиця. 

Завдяки гранту від Епіцентру Настя стала власницею мобільної лабораторії. Вона співпрацює з багатьма фермерськими господарствами, спільно з якими розвиває нову якість вітчизняного тваринництва. «Ми вирощуємо  ембріони породистих кіз і переносимо в локальну українську породу. Таким чином звичайна коза виношує породисту кізоньку», – розповідає Анастасія Богданюк.  

Євгеній Вовненко з Києва, а також його компаньйон Олексій, були зовсім не впевнені у перемозі. У хлопців, на відміну від конкурентів, не було діючого бізнесу. На проєкт вони прийшли лише зі своєю мрією. Утім, їм вдалося підкорити суддів своїми рецептами корисних арахісових паст. 
 

- У нас була лише ідея. Я пам'ятаю, їхав у машині і почув по радіо, що Епіцентр реалізовує проєкт «Мільйони добрих справ». Відразу зателефонував Олексію і сказав, що ми не можемо втратити таку можливість. Ми маємо спробувати», – згадує киянин.

За отримані кошти хлопцям вдалося орендувати та обладнати колоїдним млином нове приміщення для виробництва арахісових і шоколадних паст. Тут також розмістився пакувальний цех, лабораторія і невеликий складський простір. На сьогодні вони реалізують сто кілограмів у місяць фасованої пасти з різними смаками. 

– Епіцентр власним прикладом — проєктом «Мільйони добрих справ» – доводить: робити добрі справи легко! Ми це відчуваємо щоразу, коли дивимося у вічі нашим переможцям, бачимо їхні щирі усмішки та  блиск в очах від того, що займаються власною справою, – коментує результати проєкту Ірина Шинкаренко, директорка управління маркетингу та реклами ТОВ «Епіцентр К».
Епіцентр у минулому році запустив Всеукраїнський проєкт «Мільйони добрих справ», у якому взяли участь понад 1,3 тис українських підприємців-початківців. Щоб отримати шанс на кошти для власної справи, покупці мережі «Епіцентр» заповнювали грантову заявку, у якій описували свою бізнес-ідею, план її реалізації та кошторис у межах грантової суми. З-поміж усіх заявок було обрано 40, які потрапили у півфінал. Переможців визначало експертне журі на основі відеопрезентацій півфіналістів та захисту бізнес-проєктів. Таким чином, кожен із 20 переможців отримав до 500 тис. гривень на розвиток власної справи. Також був обраний переможець у номінації «Приз глядацьких симпатій», якого обрали глядачі YouTube-програм проєкту.
Загальний призовий фонд склав понад десять мільйонів гривень.  

Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк