
Facebook перевіряє обмеження щодо поширення зовнішніх посилань для користувачів без платної підписки. У разі запуску цієї моделі безкоштовно можна буде публікувати лише два посилання на місяць.
Про це повідомляє The Guardian, передає Час Пік.
У Meta підтвердили, що йдеться про "обмежене тестування". У його межах користувачі без підписки Meta Verified можуть розміщувати не більше двох зовнішніх посилань на місяць. Вартість передплати стартує від 9,99 фунтів стерлінгів на місяць.
Тестування включає окремі сторінки Facebook та профілі у так званому "професійному режимі". Цей режим використовують автори контенту та сторінки для монетизації публікацій та розширеної аналітики.
Редакції новин формально не залучені до тесту. Втім, обмеження впливають на них опосередковано - через користувачів. Якщо люди не зможуть вільно поширювати посилання, медіаконтент отримуватиме ще менше охоплення.
Guardian нагадує, що видавці вже серйозно постраждали від зміни алгоритмів Meta. У 2023 році компанія різко знизила пріоритет новин у стрічці, зробивши ставку на відео та короткий вірусний контент. Хоча цього року трафік із Facebook частково відновлювався, 2024 року він все одно впав на 50% у річному обчисленні.

















