15.08.2020, 16:50

"Сюрприз" від "ПриватБанку": українці масово почали отримувати повідомлення про блокування популярної послуги

приват

Клієнти «ПриватБанку» почали отримувати дивні повідомлення, в яких мова йде про зміну кредитного ліміту. Банк прокоментував те, що відбувається.

Українці, які є клієнтами "ПриватБанку", почали скаржитися на те, що без попередження банк скорочує кредитний ліміт за карткою, передає Час Пік з посиланням на українські ЗМІ.

Так, один з клієнтів поскаржився, що кредитний ліміт був урізаний без будь-яких, на його думку, підстав.

"На рівному місці зрізали кредитний ліміт. Просто взяли і зрізали. Ніколи не було прострочень у виплатах. Клієнт банку більше 10 років. І тут на тобі. Це щастя, що не встиг зробити покупку по оплаті частинами. Було б взагалі весело. Буду шукати інший банк", - оцінює він роботу банку.

У "ПриватБанку" реагують на такі "оцінки", стверджуючи, що хороша кредитна історія і відсутність прострочень за кредитами - не єдині фактори, які можуть вплинути на рішення банку, і відзначають, що продовження використання послуг підвищує шанс на те, що кредитний ліміт буде відновлений.

Крім того, деякі українці відзначають, що протягом багатьох років були клієнтами "ПриватБанку", проте з подібним ніколи не стикалися.

Багатьох обурює те, що ніякого попередження з боку банку не надходило, а жодних пояснень не надається. Тому ситуація для українців стала несподіванкою.

Як відзначили в "ПриватБанку", розмір кредитного ліміту дійсно може бути змінений банком без попередження на підставі аналізу кредитоспроможності. При цьому додаткового узгодження з клієнтом не потрібно.

"Згідно з п. 2.1.1.2.5. 2.1.1.2.5. Загальний розмір кредиту - сума коштів, які надані та / або можуть бути надані Клієнту на умовах цього Договору. При цьому сторони погодили, що протягом рядок кредиту розмір кредитного ліміту може бути змінений Банком в односторонньому порядку як в сторону збільшення, так і в бік зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності Клієнта, але не вимагає додаткового узгодження з клієнтом", - інформує "ПриватБанк".

Читайте також: Всі різні – і це допомагає триматися разом. Як працює україномовний розмовний клуб у Сєвєродонецьку

Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк