ТОВ “Євротермінал” інвестував у будівництво залізничної інфраструктури
Компанія “Євротермінал” вклала гроші у залізничну гілку, котра з’єднає її з Одеським портом.
Вантажообіг Одеського порту у 2020 році за основними видами вантажів
Номенклатура |
Об’єм |
контейнери |
7,7 млн т |
хлібні |
6,4 млн т |
чорні метали |
5,9 млн т |
металопрокат |
4,7 млн т |
нафта |
1,1 млн т |
Залізнична гілка, у будівництво котрої інвестувало ТОВ “Євротермінал”, дозволить Одеському порту приймати більшу кількість вантажів. Її потужність розрахована на 1 млн т вантажу на рік різної номенклатури. По-перше, річ йде, звичайно, про контейнери, метал та аграрні грузи, так як саме ці види вантажу займають більшу частину вантажообігу порту. Статистика за 2020 рік перевалки порту контейнерів зклала 7,7 млн т або 652 тис TEU, чорних металів - 5,9 млн т, металопрокату - 4,7 млн т, зернових - 6,4 млн т.
Це будівництво також вирішує проблему “вузького горлечка” припортової станції Одеса-Порт, яка досить гостро стала у осінній період - коли показники зернових вантажів на експорт найвищі. Нова інфраструктура ТОВ “Євротермінал” дозволить періорієнтувати частину грузопотоку, зменшуючи навантаження на основну станцію. Окрім цього, реалізація нового проекту оптимізує як витрати самої компанії, так і її клієнтів - портових та логістичних операторів, експедиторів, митних агентів. Залізнична гілка, котра веде до складничих площадок логістичного хабу “Сухий порт”, стане ще одним кроком на шляху ТОВ “Євротермінал” до розвитку мультимодальності та забезпечить більш швидкий та зручний доступ до комплексних послуг логістичного центру по обробці, складуванню й подальшому розповсюдженню грузів.
Велика вантажопідйомність залізничних вагонів - одна з основних переваг цього виду транспорту. Введення габаритно-вагового контролю за перевезенням вантажів автомобілів з ціллю зберегти нові дороги значно відбилось на автомобільній логістиці. Власники вантажів та експедитори більше не ризикують перевозити вантаж понад норми, а це означає, для великих об’ємів залізнична дорога стала більш вигідною. І якщо один вантажний автомобіль може перевезти 23-24 т вантажу, то вантажопідйомність одного напіввагону складає близько 70 т, що майже втричі більше. Окрім того, оборотність вагонів на залізничній дорозі за підсумком 2020 року значно зменшилась, порівняно з попередніми роками. Це дозволяє залізничному транспорту конкурувати з автомобільним й у швидкості доставки вантажу.
У додаток до рентабельності й швидкості доставки, інфраструктура ТОВ “Євротермінал” спростить логістичні операції й покращить обслуговування клієнтів, оскільки контейнери обслуговуваються, перевіряються, зберігаються, збираються і розподіляються з одного місця. Це призведе до зменшення термінів виконання замовлення. Наступний крок, котрий планує реалізувати ТОВ “Євротермінал” - станція з обробки поїздів і контейнерів, комплекс для просушки та очистки зернових та нішевих культур, а також подальший розвиток прилеглих до нього територій.
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк.