ПФУ запустив новий сервіс: що потрібно знати кожному пенсіонеру

З червня 2025 року українські пенсіонери отримали новий цифровий інструмент контролю над своїми соціальними виплатами. Пенсійний фонд України офіційно надав онлайн-сервіс "Моя ідентифікація", за допомогою якого можна відстежувати щорічну ідентифікацію, необхідну для продовження отримання пенсій.
Про це повідомляє пресслужба ПФУ, передає Час Пік.
Раніше, щоб підтвердити свою особистість, пенсіонери мали самостійно звертатися до банку чи поштового відділення, ризикуючи забути про терміни чи зіткнутися з бюрократичними труднощами. Новий сервіс дозволяє уникнути подібних проблем – вся інформація тепер доступна в особистому кабінеті на порталі ПФУ.
Як працює "Моя ідентифікація"?
Сервіс показує:
- дату останнього проходження ідентифікації;
- установа, через яку її було проведено (банк, пошта та ін.);
- попередження, якщо ідентифікацію не пройдено або не потрібно.
Пенсіонер може оперативно відстежити необхідність проходження перевірки, що особливо важливо, адже у разі пропуску обов'язкової ідентифікації виплату пенсії може призупинити.
Як скористатися сервісом:
- Перейти до сайту portal.pfu.gov.ua;
- Авторизуватись за допомогою ЕЦП, "Дія.Підпис" або ID.GOV.UA;
- У меню зліва вибрати "Моя ідентифікація";
- Якщо розділ не відображається – оновити сторінку (клавіша F5);
- За відсутності інформації в полях - ідентифікація не відбувалася або поки що не потрібна.
Для чого це потрібно?
За законом, пенсіонери зобов'язані щорічно підтверджувати особистість, якщо отримують пенсії через банк чи пошту. Новий сервіс не лише спрощує контроль над цим процесом, а й допомагає уникнути тимчасового зупинення виплат.
Читайте також: В Україні зросла середня зарплата: де готові платити найбільше
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк. |
![]() |