13.12.2022, 11:41

Що таке СМС-маркетинг. Ефективність СМС-маркетингу для бізнесу

смм маркетинг

Для розвитку будь-якого бізнесу необхідно постійно поповнювати базу постійних клієнтів. Цим завданням займається маркетинговий відділ, який створює креативні рекламні кампанії для заохочення користувачів. Але однієї реклами недостатньо, треба щоб потенційні клієнти звернули на неї увагу і зацікавилися пропозицією. 

SMS-маркетинг – розсилка рекламних повідомлень абонентам з ціллю конвертації та утримання потенційних клієнтів. Використання даної системи збільшує ймовірність того, що повідомлення буде прочитане, а не проігнороване абонентом, як це буває з електронними листами. 

 

Телекомунікаційна компанія Київстар в Україні пропонує своїм клієнтам послуги СМС-розсилки з використанням сучасної технології big data для максимально точного визначення цільової аудиторії. Використання платформи Adwisor від Київстар дозволяє легко налаштувати та оптимізувати відправку повідомлень. Сервіс надає змогу скористатися наступними перевагами:

 

  • можливість створення шаблонів аудиторії;

  • планування відправки на будь-який час;

  • можливість самостійно регулювати частоту надсилання;

  • простий інтерфейс, яким зручно користуватися;

  • інструменти статистики для аналізу ефективності завершених розсилок.

 

Дізнатися детальні умови використання послуги, тарифні плани і можливості сервісу можна на офіційному веб-сайті компанії, перейшови за посиланням вище. 

Як використовується СМС-маркетинг

Розглянемо найбільш поширені варіанти використання розсилки текстових повідомлень в маркетингових цілях.

 

  1. Термінові сповіщення про зміни в запланованих заходах або замовленнях клієнтів. При плануванні будь-яких заходів доводиться враховувати велику кількість різних факторів. СМС-повідомлення — ефективний інструмент сповістити клієнтів про зміни графіку чи інші незаплановані рішення.

  2. Короткострокові акції в сфері роздрібної торгівлі чи електронній комерції. За допомогою цільової sms-розсилки можна залучити більше потенціальних клієнтів до свого магазину.

  3. Внутрішнє оповіщення. Відправка коротких текстових повідомлень співробітникам організації може стати ефективним інструментом сповіщення персоналу. Це особливо актуально для середніх і масштабних компаній з великою кількістю підрозділів, співробітників та партнерів. 

  4. Нагадування про заплановану зустріч. Людям властиво забувати обумовлений заздалегідь час і запізнюватись, що може призвести до порушення графіку. СМС-повідомлення - зручний спосіб нагадати партнерам, співробітникам або клієнтам про заплановані заходи.  

​​

Кому підійде послуга СМС-розсилок

Розглянемо декілька бізнес-напрямків, для яких дана послуга може бути максимально ефективною:

 

  • великі фірми. Якщо загальний штат персоналу налічує більше ста співробітників, то сповіщення за допомогою текстових повідомлень будуть більш ефективним ніж електронна пошта або інші види корпоративного зв’язку;

  • туристичні компанії. Sms-розсилки дозволяють в режимі реального часу інформувати клієнтів про зміни в графіку, в часі польоту, в погодних умовах та ін.

  • комерційні підприємства. Короткі текстові повідомлення можна використовувати не тільки для рекламних кампаній, а й, наприклад, для підтвердження замовлення або доставки. 

  • бізнес, що надає будь-які послуги. Своєчасне інформування клієнтів і нагадування про обумовлений заздалегідь час зустрічі – запорука дотримання графіку і ефективної роботи. 

 

Сервіс “розумних” СМС-розсилок від Київстар стане ефективним інструментом комунікації і спілкування з клієнтами для будь-якої організації та підприємства, незалежно від масштабу і рекламного бюджету.

Рубрика - Правозащитник: