Тренди OOH у 2023: як використовувати білборд з користю
Яким би тяжким не був 2022 рік, ринок зовнішньої реклами (OOH) з серпня почав відновлюватися. Цей тренд триває і сьогодні. На даний час out of home охоплює всі сфери бізнесу, що діють в Україні. Зовнішня реклама здатна збільшувати результат рекламного бюджету на 30-80%. При цьому цей показник безпосередньо залежить від того, наскільки реклама відповідає трендам. Тому замовляючи білборди або інші формати зовнішнього просування, важливо враховувати чинну ситуацію в країні.
Основні тенденції розвитку out of home у 2023 році
Початок 2022 року для зовнішньої рекламі ознаменувався тотальним скороченням бюджету. Ключові рекламодавці спрямували бюджети на допомогу армії, переселенцям, волонтерам, а ті що залишились - скоротили бюджети до 90%, віддаючи пріоритет телевізійній та інтернет рекламі. Це було обумовлено в першу чергу тим, що люди в пошуку безпечного місця переїжджали в більш сільську місцевість. Також підприємства, котрі могли працювати віддалено, продовжували це робити як і в часи пандемії.
В 2023 році білборд можна назвати найперспективнішим каналом просування.
По-перше, вартість. Багато підприємств вже відновили свої рекламні бюджети, але ринок ще порожній майже на 50%. Тому рекламні агенції роблять максимальний дисконт щоб залучити рекламодавця.
По-друге, трафік. Більшість міст відновили кількість людей за рахунок внутрішньо переміщених осіб. Як заявляє мер Києва Віталій Кличко, в місті проживає майже така ж кількість містян, як і до повномасштабного вторгнення з боку росії. Деякі регіони внаслідок цього збільшили трафік. І, якщо поєднати трафік зі знижками на зовнішню реклами, отримуємо найнижчу вартість 1 контакту з рекламною поверхнею.
По-третє, якість та відсоток покриття по відношенню до конкурентів. На даний час вільні такі поверхні, які були зайняті в постійній броні. Звільнились найкращі міста, які можна орендувати зі знижкою. Треба ще звернути увагу на відсоток вашої реклами по відношенню до конкурентів. Якщо раніше ваші 20 поверхонь - це було лише 10% від розміщених білбордів в галузі, то зараз це може бути і 100%.
По-четверте, престиж. Компанії, які продовжують працювати не зважаючи на труднощі, сприймаються громадськістю як лідери у своїй сфері.
По-п’яте, борд не можливо вимкнути, як рекламу в інтернеті або рекламу по телевізору. Реклама на білбордах легко сприймається перехожими та проїжджаючими. Білборд — це класичний канал комунікації з споживачем.
Крім тенденції до зниження вартості рекламних поверхонь, є загальний тренд в наповненні рекламних сюжетів:
- Соціальна відповідальність. Вся країна бореться з чумою 21 сторіччя разом і розповідати про допомогу ЗСУ, волонтерам, переселенцям - добре, це формує загальне сприйняття вашої компанії як свідоме підприємство, яке на одному боці з країною.
- Товари, які зараз актуальні. Комерційні сюжети, котрі були в мирний час актуальні, зараз можуть бути не актуальні, наприклад концерти, або подорожі, але з’явились такі, які раніше були менш затребуванні, наприклад, генератори.
Залишаються і звичайні правила, котрі будуть діяти завжди. Реклами багато і на фоні конкуруючих сюжетів треба виділятися. Креатив ніхто не відміняв. Текст та зображення повинні бути простим і такими що легко сприймаються, інколи у споживача є всього 5-6 секунд, щоб зрозуміти, яке питання вирішує компанія.
Робимо зовнішнє просування трендовим
Якщо ви використовуєте зовнішнє просування як одне з джерел рекламування, необхідно враховувати всі описані вище тренди, а також низку інших особливостей. Тільки таким чином можна досягти позитивних показників. Врахувати всі тенденції та вимоги самостійно - непросто. Але завжди залишатися в трендах можливо. Для цього треба довірити зовнішнє просування досвідченому агентству.
Як приклад – АйДіМедіа. Компанія забезпечує комплексну підтримку клієнтів щодо просування за допомогою ООН, а також надає найбільший вибір рекламних поверхонь. Орендувати відповідний білборд, сітілайт або іншу поверхню можна в будь-якому районі потрібного вам міста. Вибрати щит і оформити його оренду можна дистанційно — на сайті IDMedia