Як забезпечити контроль та облік роботи служби з доставки їжі
Стрімкий ритм сучасного життя не завжди дозволяє приділити час приготуванню їжі вдома, тому попит на послуги з доставки готових страв стабільно зростає. Ще однією причиною зростання попиту є можливість для клієнтів замовити та отримати страви, які вдома приготувати складно чи неможливо через відсутність продуктів.
Завдання, які вирішує контроль служб доставки їжі
Для служб доставки їжі збільшення кількості клієнтів та зростання кількості замовлень означає необхідність оптимізувати виробничі процеси з метою підвищення продуктивності та покращення якості сервісу. Найбільш ефективним способом оптимізації є контроль служб доставки їжі від Кнайпа Про Сервіс або професійний аутсорсинг, що передбачає автоматизацію виробничих процесів. Автоматизація торкається всіх бізнес-процесів служби доставки – від обробки замовлень до вибору оптимального маршруту для кур'єрів.
Грамотна організація робочих процесів – найважливіша умова успішності підприємств, які пропонують послуги доставки їжі. Клієнти повинні отримувати замовлення своєчасно, оскільки порушення температурного режиму страв може стати приводом для відмови від замовлення. Забезпечити злагодженість процесу роботи компанії дозволяє використання функціональної системи автоматизації.
Система автоматизації, встановлена надійним провайдером, дозволяє:
- контролювати виконання замовлень на всіх етапах виконання (від отримання заявки до передачі готових страв замовнику);
- швидко обробляти заявки завдяки підключенню IP-телефонії з автовизначенням номерів клієнтів;
- контролювати відповідність робочих процесів стандартам HoReCa;
- інтегрувати заявки із сайтів, соцмереж, месенджерів;
- відстежувати пересування кур'єрів;
- створювати базу клієнтів та вносити зміни;
- змінювати замовлення згідно з побажаннями клієнтів тощо.
Управління фінансовими потоками, складання звітності, контроль заробітної плати та персоналу, контроль якості готових замовлень – далеко не повний перелік можливостей системи автоматизації для служб доставки їжі.
Як встановлюється система автоматизації
Інтеграція системи автоматизації у структури служб доставки їжі виконується фахівцями профільної компанії Кнайпа Про Сервіс. Система автоматизації може охоплювати такі структури:
- колл-центр (для прискорення прийому та обробки заявок);
- кухня (для контролю процесу приготування та дотримання термінів);
- кур'єрський відділ;
- склад (для обліку замовлень та контролю залишків продуктів, закупівель);
- система лояльності клієнтів.
Автоматизація значно покращує взаємодію всіх відділів служби доставки. Власник закладу може самостійно вказати обладнання для встановлення програмного забезпечення або довіритись професіоналам ІТ-компанії.