17.09.2023, 18:59

Замитнення вантажу в Україні

Митне оформлення експорту або замитнення - досить складна процедура, особливо для початкового бізнесу і навіть досвідчених підприємців, які стикаються з цим уперше. Від логістики розмитнення та знанні нюансів з експортними поставками: статутних і платіжних документів, залежить не тільки швидкість, а й сума, яку можна заощадити.

Якщо ж Ви хочете знати, як заощадити під час розмитнення, ознайомитися з прикладами заповнення документів під час експорту та як отримати безоплатну консультацію, радимо прочитати цю інструкцію.

Багато підприємців відчувають складнощі з регулярним митним оформленням експорту. Причиною цього є важкі процедури отримання необхідних сертифікатів, підготовки декларацій, черги і, як результат, зрив поставок і домовленостей з міжнародними партнерами.

Якщо необхідна більш детальна інформація, як максимально заощадити кошти при експорті або безкоштовна консультація, читайте в цій покроковій інструкції.

Щоб уникнути додаткових витрат і подальших проблем, необхідно чітко знати актуальну інформацію про митне оформлення в Україні.

Що необхідно для першого замитнення вантажу?

Оформляючи перевезення товарів і вантажів за кордон, важливо знати перелік необхідних дій, а також розуміти їхню послідовність. Перелічимо основні етапи та необхідну документацію:

  • Підготовка статутних документів на експорт: для першого разу потрібно пройти акредитацію компанії, укласти ЗЕД (зовнішньоекономічний договір) з партнером і всіма додатковими додатками та специфікаціями;
  • Підготовка документів на вантаж. Тут перелік більший:

invoice - документ для покупця, який містить перелік послуг або товарів, що надається, ціну, кількість, інші особливості вантажу, умови доставки та відомості про продавця і покупця;

  1. накладні та калькуляція;
  2. дозвільні папери на відправлення;
  3. документ митного транзиту (книжка МДП);
  4. за необхідності і залежно від категорії, будуть потрібні технічні документи, паспорти та інструкції на товар;
  • Документи на транспорт: транспортна накладна, паспорт водія, свідоцтво на міжнародні перевезення, технічний паспорт на транспорт;
  • Оформлення платіжного доручення - наявність коштів для проходження терміналів і повної реєстрації;
  • Митна декларація для експорту.

Деякі із зазначених пунктів, наприклад, декларація або дозвільна документація, готується за допомогою брокерів. Тому варто від самого початку замислитися над тим, щоб звернутися в компанію, що надає брокерські послуги.

Основні переваги роботи з митним брокером

Послуги брокера включають консультації з будь-яких питань, як у телефонному режимі, так і зустрічі в офісі, допомогу на всіх етапах оформлення документів, повний юридичний супровід, аж до отримання товару контрагентом.

Працювати з брокером вигідно з цілої низки причин.

Як приклад, розглянемо пропозиції універсального помічника з митного оформлення:

Швидке вирішення питань та економія часу:

оформлення та отримання всіх документів без черг і простоїв;

Фінансова вигода:

  • найнижча митна вартість,
  • знання всієї вартості процедури на початковому етапі,
  • робота без передоплати і розрахунок після повного проходження митниці та отримання товару;

Робота з професіоналами:

ліцензія на надання митних послуг по всій Україні, а також співробітники, які мають багаторічний досвід як на митниці, так і в приватних компаніях, що займаються замитненням і розмитненням.

Джерело https://tamognia-prosto.com.ua/ua/blog/394-zamitnennya-vantazhu-yak-vidb...а-eksport/

Рубрика - Правозащитник: