28.09.2024, 22:50

Стратегія просування бізнесу онлайн. З чого почати?

Ольга Даниленко | Всі новини автора

Якщо у вас успішний бізнес за межами інтернету, ви знаєте дещо про маркетинг, але стратегії залучення клієнтів до вашого інтернет-магазину можуть бути зовсім різними. Давайте розглянемо їх більш детально.

Використовуйте і розширюйте список адрес електронної пошти

Навіть для звичайних магазинів важливо мати хорошу стратегію електронного маркетингу. Зберіть якнайбільше адрес електронної пошти: клієнтів, потенційних клієнтів, людей, зацікавлених у вашій пропозиції. При запуску інтернет-магазину, ви можете зробити електронну розсилку, повідомивши всім про відкриття та можливі акційні пропозиції, які можуть тут чекати. Також в листі можна запропонувати рекламну акцію або навіть реферальну знижку, щоб спонукати до залучення нових клієнтів.

Електронна пошта залишається одним із найефективніших маркетингових інструментів. Деякі онлайн-маркети використовують спливаючі вікна, щоб попросити користувачів ввести свою електронну адресу в обмін на невелику рекламну акцію, наприклад знижку 15% на першу покупку або безкоштовну доставку. Переглянути та проаналізувати як працюють конкуренти, можна, наприклад на порталі https://info-ua.net/, де ви знайдете багато корисної для вас інформації.

Вам також слід подбати про підтримку постійного зв`язку з покупцями, встановивши регулярну розсилку листів в яких інформувати їх про діючі рекламні акції, нові надходження, запуск продуктів та інші новини, які можуть спонукати клієнтів відвідати ваш сайт.

Більше користуйтеся соціальними мережами

Після запуску онлайн-бізнесу слід використовувати всі можливості цифрової взаємодії. Один із найпростіших і найефективніших способів — приділити більше уваги соціальним мережам і переконатися, що ваші акаунти наповнені привабливими зображеннями та відео.

Якщо у вас є консолідованість у соціальних мережах з лояльною аудиторією, саме час цим скористатися:

  • збільште частоту публікацій;
  • приділяйте більше часу на створення насиченого візуального контенту та коротких захоплюючих відеороликів.

Поліпшення взаємодії збільшує шанси зробити онлайн-маркет відомим. Заохочуйте обмін інформацією, увімкніть коментарі та ведіть живе спілкування з підписниками ваших каналів.

Оптимізуйте свій сайт для SEO

Пошукова оптимізація (SEO) включає безліч нюансів, серед яких наступні.

  1. Спробуйте поставити себе на місце користувача. Як ваша цільова аудиторія відзивається про ваші продукти і що вона хоче знати.
  2. Зверніть увагу на вміст сторінки. Переконайтеся, що контент природній і на сайті використовується сама та мова, яку ваші клієнти використовують при пошуку.
  3. Використовуйте мета-теги. Теги допомагають пошуковій системі зрозуміти, про що кожна сторінка, і кожна з них має мати власний тег заголовка. Метаописи також є важливими. Це короткі описи кожної сторінки і при видачі сайту на сторінці результатів пошукової системи, користувачі спочатку побачать тег заголовка та метаопис.

Це є немало важливим етапом просування.

Створюйте цікавий та корисний контент

Створення якісного контенту для людей, які бажають придбати ваш продукт, – це чудовий спосіб збільшити трафік на веб-сайт. Всі статті на сайті мають бути інформативними та надавати корисну та повноцінну інформацію клієнтам, аби вони не мали потреби переходити на сторонній ресурс для знаходження більш детальної інформації про цікавлячий їх продукт.

Використовуйте рекламу Google

Реклама Google для пошукового маркетингу має на увазі використання ключових слів, які користувачі вводять в рядок пошуку. Видача вашого сайту в перших рядках пошуку — це пошукова оптимізація, але майте на увазі, що Google Ads все одно буде з'являтися першим.

Маркетинг у пошукових системах – відмінний спосіб рекламувати ваш веб-сайт, оскільки він не вимагає прикладання великих зусиль для залучення нового трафіку.

Як бачите, розвиток бізнесу в мережі має ряд правил, які при правильному використанні принесуть користь та позитивно вплинуть на розвиток вашого онлайн-магазину та приведуть нових клієнтів.

Рубрика - Правозащитник: