Як знизити ймовірність відмови при оформленні онлайн кредиту
Щоб підвищити шанси на схвалення онлайн-кредиту у МФО (мікрофінансовій організації), важливо враховувати кілька факторів, про які буде розказано у цій статті.
Чинники, що впливають на схвалення кредиту
Перед тим, як видати гроші позичальнику, кредитор обов'язково поцікавиться його кредитною історією. Тому перед поданням заявки на онлайн кредит клієнту не завадить перевірити свою кредитну історію, закрити прострочені борги, якщо вони є. Погашайте поточні кредити вчасно, навіть невеликі позики допоможуть покращити рейтинг.
При заповненні анкети треба вказувати лише достовірні дані. Помилки у ПІБ, адресі чи паспорті можуть призвести до відмови. Використовуйте той же номер телефону та email, що й у попередніх заявках. Прив'язуйте банківську картку, оформлену на ваше ім'я. Вказуйте додаткове джерело доходу, якщо воно є. Додайте контактні дані родичів або колег (якщо цього вимагає МФО).
При виборі МФО віддавайте перевагу організаціям з більш лояльними умовами. Деякі МФО видають позики навіть із поганою кредитною історією, наприклад Loanplus. Починайте з невеликих сум, поступово підвищуючи ліміт. Не подавайте заявки до кількох МФО поспіль за короткий час — це може знизити ймовірність схвалення.
Якщо вам вже неодноразово відмовляли, можливо варто спочатку покращити свою кредитну історію, а потім знову спробувати. Після відмови зачекайте 2-4 тижні перед новою заявкою.
Портрет ідеального позичальника з точки зору кредитора
Ідеальний позичальник з погляду кредитора - це людина або компанія, які мають низький ризик неповернення боргу. Ідеальний позичальник повинен мати стабільний та високий дохід, підтверджений документально. Розмір кредиту має відповідати рівню доходів та не перевищувати 30-40%. У клієнта не має бути поточних кредитних заборгованостей.
Важливе значення має кредитний рейтинг позичальника, який розраховується з його кредитної історії. Чим вище рейтинг, то надійніший клієнт. Підвищують довіру наявність нерухомості, автомобіля, депозиту (їх можна використовувати як заставу), а також готовність надати забезпечення чи поручителя.
Ідеальний позичальник має постійне місце роботи та офіційне працевлаштування, а також постійну реєстрацію у регіоні кредитування. Звичайно ж, за позичальником не повинно бути спроб обману (надання фальшивих документів, приховування боргів та ін.).
Юридична особа повинна мати позитивну звітність та прибутковий бізнес. Фінансові потоки мають бути прозорими, а компанія мати низьку закредитованість.
Банки та МФО оцінюють позичальника за цими параметрами та приймають рішення про видачу кредиту. Чим ближче позичальник до «ідеалу», тим нижча ставка і кращі умови.