"Пілотні" вагони: "Укрзалізниця" покращує сервіс обслуговування пасажирів
![](https://vchaspik.ua/sites/default/files/styles/1200_800/public/story/u1101/305631224_5768262363207504_7238050653385215026_n.jpg)
Акціонерне товариство "Укрзалізниця" розпочинає поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах. На рейси вийдуть "пілотні" вагони з покращеним сервісом обслуговування.
Про це повідомила пресслужба "Укрзалізниці", передає Час Пік.
"Ми вирішили, що кожен український пасажир стоїть за рівень сервісу, який пропонується для перевезень європейських дипломатів", - повідомили в УЗ.
У рамках "пілота" на перших двох поїздах тестується таке:
- миючі засоби нового покоління для внутрішнього миття вагонів - ці вагони мають виглядати зразково;
- замість шматкового мила для рук - якісна піна у зручних автоматичних дозаторах;
- встановили зручніші тримачі для туалетного паперу та замінили самий папір;
- забезпечили вбиральні одноразовими накладками на унітази;
- додали дозатори паперових рушників.
"Але і це ще не все: в рамках "пілота" ми запропонуємо пасажирам скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів люкс (СВ) цей набір буде включений до вартості квитка", - зазначили в УЗ.
Яким рейсам вдалося одержати "пілотні" вагони?
- №75/76 Кривий Ріг - Київ
- "Потяг до перемоги" (до 13.09.2022 на маршруті №31/32 Запоріжжя – Львів).
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк. |
![]() |