06.09.2022, 13:51

"Пілотні" вагони: "Укрзалізниця" покращує сервіс обслуговування пасажирів

Акціонерне товариство "Укрзалізниця" розпочинає поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах. На рейси вийдуть "пілотні" вагони з покращеним сервісом обслуговування.

Про це повідомила пресслужба "Укрзалізниці", передає Час Пік.

"Ми вирішили, що кожен український пасажир стоїть за рівень сервісу, який пропонується для перевезень європейських дипломатів", - повідомили в УЗ.

У рамках "пілота" на перших двох поїздах тестується таке:

  • миючі засоби нового покоління для внутрішнього миття вагонів - ці вагони мають виглядати зразково;
  • замість шматкового мила для рук - якісна піна у зручних автоматичних дозаторах;
  • встановили зручніші тримачі для туалетного паперу та замінили самий папір;
  • забезпечили вбиральні одноразовими накладками на унітази;
  • додали дозатори паперових рушників.

"Але і це ще не все: в рамках "пілота" ми запропонуємо пасажирам скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів люкс (СВ) цей набір буде включений до вартості квитка", - зазначили в УЗ.

Яким рейсам вдалося одержати "пілотні" вагони?

  • №75/76 Кривий Ріг - Київ
  • "Потяг до перемоги" (до 13.09.2022 на маршруті №31/32 Запоріжжя – Львів).

Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк

Теги новин: