Укрпошта після інтерв'ю Зеленського американському подкастеру випустила цікаву марку
В Україні з'явилася поштова марка під назвою "Будапештський меморандум – це х…я", яку гендиректор компанії "Укпошта" Ігор Смілянський запропонував випустити після інтерв'ю президента Володимира Зеленського американському подкастеру Лексу Фрідману.
Національний поштовий оператор "Укрпошта" менше ніж за дві доби продав марку "Будапештський меморандум – це х…я" на суму понад 2 млн гривень. Про це генеральний директор компанії Ігор Смілянський повідомив у Telegram, передає Час Пік.
"Станом на зараз Укрпошта продала марку "Будапештський меморандум – це х...я" на суму більш як 2 млн грн. Тобто компанія, основний акціонер якої – держава, своїм креативом та витримкою заробила (не вкрала чи отримала) 2+ млн грн, з яких сплатить податки, що підуть на ЗСУ... Марка ще є, якщо хтось не встиг", – написав Смілянський.
Він розповів, що марку було випущено в рамках проєкту "Власна марка", що дозволяє комусь замовити власну поштову продукцію з потрібним дизайном.
"Хто бажає – той купує. Кому ця ідея не подобається, той оминає. Демократія та свобода слова у дії", – зазначив Смілянський.
Марка все ще доступна для покупки онлайн. На сайті "Укрпошти" зазначено, що вартість поштового листа "Будапештський меморандум - це х...я" складає 600 гривень. Він містить дев'ять марок.
Нагадаємо, Президент України Володимир Зеленський в інтерв'ю американському подкастеру Лексу Фрідману жорстко розкритикував Будапештський меморандум. Йшлося про міжнародну угоду, яку уклали 5 грудня 1994 року, яка містить політичні гарантії України у зв'язку з набуттям нею неядерного статусу. Згідно з меморандумом, країни-підписанти зобов’язувались серед іншого поважати незалежність, суверенітет та кордони України.
Читайте також: Гель для брів: ідеальний спосіб підкреслити красу та виразність вашого обличчя
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк. |