28.03.2025, 12:05

Технічний колапс повернувся: чому онлайн-квитки "Укрзалізниці" знову недоступні?

Віра Висоцька | Всі новини автора
Технічний колапс повернувся: чому онлайн-квитки «Укрзалізниці» знову недоступні?

28 березня онлайн-сервіси "Укрзалізниці" знову працюють із перебоями через технічний збій.

Користувачі повідомляють, що не можуть придбати квитки через мобільний застосунок та офіційний сайт компанії, передає Час Пік.

При спробі відкрити мобільний застосунок з’являється повідомлення про перевантаження сервісу, а на сайті під час пошуку квитків система показує відсутність будь-яких рейсів на всі напрямки. "Укрзалізниця" ]]>заявила]]>, що система працює в резервному режимі з піковими навантаженнями, тому рекомендує користуватися онлайн-сервісами лише у разі крайньої потреби.

Також компанія попередила про тимчасову недоступність архіву раніше придбаних квитків. Пасажирам радять шукати електронні версії у своїй пошті та використовувати квитанції про оплату для посадки у поїзди.

Нагадаємо, що 23 березня стався масштабний серверний збій, після чого "Укрзалізниця" заявила про кібератаку. Онлайн-продаж квитків був тимчасово недоступний. Лише 27 березня компанія відновила продажі після наймасштабнішої кібератаки, проте технічні проблеми тривають.

         

Читайте також: 

Нова ера банківських операцій: ім’я отримувача тепер у відкритому доступі

Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк