Укрзалізниця відновила онлайн-продаж квитків після масштабної кібератаки

Система онлайн-продажів Укрзалізниці відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на потяги та їх повернення.Акціонерне товариство "Українська залізниця" вранці 27 березня відновило онлайн-продаж квитків після наймасштабнішої кібератаки. Сайт та додаток УЗ вдалося відновити через 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці. Про це повідомляє пресслужба компанії у Facebook , передає Час Пік.
На першому етапі працюватиме лише базовий функціонал: продаж та повернення квитків у всіх напрямках глибиною 20 діб.
"Звертаємо увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди.Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку", – повідомили в УЗ.
У компанії зазначили, що можливі тимчасові технічні перебої в роботі через пікове перевантаження сервісу. Вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстрахування, а поїзди курсують за розкладом.
Нагадаємо, 23 березня онлайн-системи "Укрзалізниці" зазнали масштабної таргетованої кібератаки, що викликало технічний збій в IT-системі УЗ.
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк. |
![]() |