Популярна марка авто кардинально змінила логотип (фото)
Відомий у всьому світі автомобільний бренд Volvo відмовився від звичного логотипу з 3D-ефектом і замінив його на більш просту емблему.
Про це повідомляє Volvo Cars у Facebook, передає Час Пік.
Автомобілі з оновленим логотипом планують почати випускати з 2023 року. Однак він вже представлений на глобальних веб-сайтах та в соціальних мережах бренду.
Як можна помітити, новий логотип зберігає підпис Volvo з діагональною стрілкою. А ось контрастна смуга в центрі зникла. Став іншим також шрифт.
"Зміна буде поступовою. Ми починаємо з розгортання оновленого фірмового стилю на нашому основному сайті, в основних соціальних мережах та в новому мобільному додатку Volvo Cars. Оновлена емблема буде поступово впроваджуватися в інших регіонах, а перша машина з оновленим логотипом з'явиться в 2023 році", - пояснюють в компанії.
Варто відзначити, що Volvo - не перший бренд, який відмовився від "тривимірності". З 2000-х років багато світових виробників віддали перевагу спрощеним емблемам (зокрема, Opel, Hyundai, Renault, Peugeot, Fiat та інші).
Читайте також: Запорізький автозавод почне випуск нового "урізаного" авто: відома вартість
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк. |